Hallo allemaal…
Ik heb een vraag aan jullie.
Ik geef al 10 maanden borstvoeding en wil nu echt stoppen er mee.
Ik heb al eerder geschreven dat met het slapen niet goed gaat. Ze moest altijd eerst drinken en zo in slaap vallen. Nu pak ik haar en we lopen heen en weer dus WIEGEN.
Zo slaapt ze nou! Wel met heel veel moeite natuurlijk maar het lukt wel. Alleen ze is al 10.5 kg geworden dus best zwaaarrrr… voor mij. Heb last van mijn rug. Maar ja ik weet echt geen andere mogelijkheid. De cb zegt LAAT HAAR HUILEN, nou MOOI NIET!!!
Ik heb het weer geprobeert maar nooppppp… Doe ik nooit weer…
En nog iets wat erg is, is dat ze alleenmaar bij mij wil zijn. Geen papa…
Nou ja das wel liieefff maaaaaaarrrr… ook wel heeeeeeeeellll errggg vermoeiend.Ze slaapt ook niet doorrrr nouuuu lekker is dat.
Ik wil nou echt stoppen met BV maar hoe moet ik het afbouwen???
Ik geef zelf niet meer zo veel BV. Ik gaf haar altijd alleenmaar als ze moest slapen. Op dit moment ong. 2 à 3x per dag.
Gisteren toen ze moest slapen (22.00) gaf ik haar pyjamapapje en een beetje BV. Toen sliep ze tot 2.00 en werd wakker. Ik dacht van nee geen BV meer. Ik naam haar en begon weer heen en weer te lopen en uiteindelijk na veeelll schreeuwen sliep ze. Om 5.00 werd ze weer wakker toen was ik zoooooooooo moe dat ik dacht nou ja vooruit… BV. Toen sliep ze tot 8.00.
Ik wil het dus zo proberen om te doen misschien dat ze dan uiteindelijk door slaapt en niet steeds wakker word. Ik wil ook een keer rust!!!
En nog een vraag, bij de CB zeggen ze dat na 1 jaar geen melk meer hoeft. Nu is ze 10 maanden dus nog 2 maandjes dan is ze 1 jaar moet ik haar die 2 maanden opvolgmelk geven ??? En welke is het beste en van de prijs wat redelijk. Ik heb gehoord dat merk Kruidvat wel aardig goedkoop en ook wel een goede is.
Nou laannngg verhaal!!!