Hallo iedereen,
Ik heb gekeken of ik het in een ander topic kon bijschrijven maar zag niet echt iets dus ik heb zelf wat geopend.
Sinds 15 weken ben ik moeder van een schat van een ventje.
De eerste weken ben ik erg depressief geweest en heeft mijn zoontje veel problemen gehad met zijn darmen.
Nu eindelijk gaat het met ons allebei beter. Zijn problemen zijn voorbij sinds hij aan de nutramigen zit en ook ik heb wat hulp van dokter gekregen. Eindelijk kan ik genieten van mijn heerlijke mannetje.
Alleen… doordat hij zoveel last heeft gehad heb ik en de mensen om mij heen veel met hem gelopen en getroost. Hij sliep meestal bij mij op de buik omdat hij anders helemaal niet sliep.
Ergens vind ik het heerlijk maar ik slaap daardoor ook niet goed meer. Hij kan zichzelf dus echt niet in slaap krijgen.
Ik heb altijd gezegd dat ik bepaalde dingen niet wilde en ik ben allergisch voor zijn huilen geweest al die weken dus als hij huilde trooste ik hem hij was duidelijk niet in orde en ik laat mijn kind niet lijden omdat hij zo nodig dan of dan zijn bed moet liggen al heeft hij pijn. Dus het troosten voelde goed maar nu… hij is de hele dag wakker. Slaapt dan als ik hem op de buik neem in de avond rond een uur of 21.00 of 22.00 maar dus alleen op de buik. Als ik dat niet doe slaapt hij niet en valt hij pas rond een uur of 12 in slaap om midden in de nacht wakker te worden voor zijn voeding en dan niet meer door te slapen.
Dit kan ik niet meer ik ben kapot en ook hij is vaak aan het huilen omdat hij natuurlijk oververmoeid is.
Ik heb het cb ingeschakeld en heb vanaf gister zijn armpjes gebakerd en hem laten huilen. Ik vind het verschrikkelijk moeilijk al weet ik dat ik iets moet doen omdat ik nu de hele dag met hem op mijn schouder loop.
Ik heb het boekje van ria blom maar het voelt allemaal zo naar. Het enige wat ik wil is dat hij lekker in slaap kan vallen. Ik moet zeggen dat hij het snel op lijkt te pakken hij valt een stuk beter alleen in slaap alleen moet ik hem dus bij tekenen van slaap in bed leggen en het lijkt wel of hij nu bijna alleen maar slaapt. Weet iemand of dit het begin is en als hij lekker bijgeslapen is hij ook weer meer wakker zal zijn? En hij krijgt om de 5 uur voedingen moet ik hem dan wakker maken als hij slaapt?
Ik hou zoveel van dit mannetje en ergens wil ik hem de hele dag tegen me aan maar anderzijds wil ik nu even door de zure appel heen bijten. Heb ik ria nodig om hem dit te leren? En is het misschien fijn om alles echt op een schema te doen? Of idd gewoon lekker zoals ik het wil maar zodra hij moe is hem in bedje leggen.
Is het normaal dat hij zoveel slaapt?
Warrig mailtje weer maar ik zou heel graag willen weten hoe dat bij jullie is of was. Ik hoop dat jullie me willen helpen door jullie ervaringen te vertellen