Hoe met verse melk vakantie?

Hoi,

Mijn zoontje wordt in augustus 2 jaar en heeft sochtends nog steeds een fles met halfvolle verse melk. Ik vind dat geen probleem, alleen nu gaan we op vakantie naar Frankrijk. Volgens mij hebben ze daar alleen maar van die lang houdbaar melk, weet iemand dat? Ik vind het zelf nl. niet te drinken en vraag me dat dus af. In het verleden heeft hij wel eens poedermelk gedronken, alleen raakte daar vrijwel meteen verstopt van. Ga het allemaal ook nog proberen, maar het benauwd me een beetje. Hij is ochtends nl. een luchtsirene als hij geen flesje krijgt. Zit je daar op je campingkje.

Ben benieuwd of iemand dat weet.

Groeten Sigrid

Joh, niet druk om maken!
Ik zou gewoon daar een pak houdbare melk proberen. (hoewel ik die in Frankrijk ook écht niet te drinken vond… de kids hadden er geen problemen mee).
Drinkt ie het niet… dan niet dan maar misschien tijdelijk even een sapje ter vervanging ofzo?
Een weekje geen melk kan ook niet direct kwaad hoor.

Ze hebben daar vast wel verse melk te koop. Daar lopen immers ook koeien in wei.
Als het een grote camping is is het vast ook daar te koop.
Persoonlijk vind ik de melk op vakantie lekkerder maar dat komt vast door het vakantiegevoel.

is er een rede dat je verse melk hebt? ik bedoel ik heb vanaf het moment dat ik op gewone melk ben overgestapt gewone halfvolle houdbare melk gekocht. en geen problemen mee hoor ik moet ook zeggen dat ik verse melk veel minder lekker vind dan die houdbare melk

Smaken verschillen Inge . Ik vind houdbare melk ook niet lekker, maar mijn man wel. Warm wilde mijn zoontje het wel, maar koud vindt hij er niks aan.

@Varkentje
Inderdaad, probeer eens houdbare melk thuis. Lukt dit, dan ben je van het probleem af. Wat je ook kunt doen, is proberen zo nu en dan thuis dat flesje melk al te vervangen door bijv. een flesje sap/yoki zodat hij went dat hij 's morgens ook wel eens iets anders te drinken kan krijgen.

Als je bang bent dat op een camping in die warmte zo’n pak houdbare melk bederft, kun je ook vanuit Nederland kleine pakjes houdbare melk meenemen. Die heb je in van die pakjes net als pakjes sap.

Kun je nu alvast proberen of-ie die pakjes lust.

Groetekes, Sje

Ja, waar een mens zich niet druk om kan maken (-: Fijn hoor, super dat jullie meedenken. Ga je op vakantie zie je allerlei beren op de weg. Ik ga eens kijken wat hij vind van zon pakje houdbare melk, wie weet is er geen vuiltje aan de lucht. Yoki is sowieso gewild tussen de middag, dan kan ik dat als 2e optie nemen.

Mijn dochter drinkt thuis ook alleen verse melk.
Maar toen we 12 dagen naar Turkije waren dronk ze daar gewoon de houdbare!

Ik vind houdbare ook niet te pruimen

ja ik vind houdbare melk juist wel lekker en ik vind verse melk niet lekker

Danielle drinkt thuis gewone vers halfvolle melk, maar bij miojn moeder krijgt ze van die houdbare melk uit een klein pakje, omdat mijn mouders zelf geen melk drinken. Ik zie dat ze het alle twee gewoon drinkt, maar wel alle twee vanuit de koelkast.
Zelf ben ik ook geen melkfan, alleen als hij vers is en ijskoud.

Ik zou ook zeggen even uitproberen

Fijne vakantie