Hoe melk drinken bij brood

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje over opvolgmelk drinken bij brood.

Milou (10 maanden) kreeg voorheen iedere middag (12.00 uur) een bord pap van 200 ml opvolgmelk. Nu kan ze redelijk een boterham eten en hoef ik geen pap meer te geven, alleen is het probleem dat ze geen fles wil bij haar brood aan tafel en in een tuitbeker drinkt ze maar 50 ml.
Eerst de fles geven is ook niet echt een succes, Ze drinkt dan 100 ml.

Hoe doen jullie kindjes dat?

Hoeveel opvolgmelk drinken ze nog bij 10 mnd?

Groeten, Femke

bij 10 maanden weet ik niet maar ik geef dylano bij zijn brood wat thee en na een uurtje de fles van 180 en dat gaat op maar ik heb een klein vreetschuurtje

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hier na het broodje om 12.00uur 150+5 gaat helemaal op… ook een vreetzak

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier een fles van 180 + 6, ná het broodje. Gaat prima. Met tien maanden kreeg Erik in totaal nog 430cc melk (210 + 7 en 180 + 6).

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook 10 maanden… Meneer heeft toen ruim een week geen of weinig melk gedronken bij zijn eten. Ja als hij niet wil kan ik het ook niet dwingen… en alternatief krijgt hij niet. Ik ga niet lopen soppen met het brood oid… want dan wil hij het nooit meer anders. En ja hoor na een moeilijke week ging hij gewoon weer zijn flesje leeg drinken. Ik geef na brood 120cc (vind het anders erg veel… maar dat is gevoelsmatig). Je kan evt brood geven en na half uur pas een flesje aanbieden (tip van iemand hier op forum).

Jurian krijgt totaal (180+ 6 & 120+ 4) qua flesvoeding