ik heb echt even een probleempje. ik heb vreselijke pijn in mijn schouder. 4 dagen geleden nadat ik tobias had opgetild begon de pijn. de pijn word steeds erger. ik denk verrekt ofzo. ik heb de dokter gebeld en die is op vakantie en de vervanger heb ik gebeld en die heeft pas na het weekend weer tijd.
nou is het probleem dat tobias verschoond moet worden, naar bed moet enzo en daar heb je 2 schouders voor nodig. manlief die moet ook werken dus kan ook niet helpen. de rest van de familie werkt ook. ik heb al pijnstillers gehaald 400 mg bifropen ofzo. maar dit helpt ook niet, terwijl dat best sterke pillen zijn. hoe lossen jullie zoiets op?
gr gina
Hoe lossen jullie zoiets op?
niet…
heb je geen lieve buurvrouw of iets dergelijks?
sorry meisje geen oplossing maar wens je wel veel sterkte en anders ga je maar naar de weekend arts hoor
Hoi,
Wat dacht je van nog een keer de vervangend huisarts bellen, vertellen dat je ook een kind te verzorgen hebt! Want als het even kan wimpelen huisartsen je al snel af, vooral als ze denken dat het nog wel even kan wachten!
Of vraag wanneer de plaatsvervanger open spreekuur heeft, en ga daar dan morgen of zelfs vandaag al heen!
Sterkte en bel!!!
Groetjes Esther en Youri
"Puur Geluk"
http://members.ikkeben.nl/esmayo
Hoi Gina,
Ben het met Esther eens, kom voor jezelf op en trek eventueel maar een grote mond open hoor. Ze vinden het wel best, neem daar geen genoegen mee.
Een oplossing weet ik ook helaas niet voor je. Meestal kan ik terugvallen op mijn moeder of mijn vriendin die achter me woont. Heb daar dus veel mazzel mee!
Heel veel sterkte en beterschap.
Groetjes Mimpie
hoi bedankt voor jullie reakties. inmiddels een paar dagen verder. ik ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan en heb gelogen dat het net gebeurd was. toen werd ik wel geholpen en er zijn meteen foto’s gemaakt. niks gebroken gelukkig en niks uit de kom. wel een scheur en dat moet rust hebben zeggen ze. ik zit er nu 6 dagen mee en het gaat sinds vandaag al wat beter. als ik me schouder stil houd dan doet ie geen pijn meer. dus gaat de betere kant op.
maar ja die dokters tegenwoordig. bah.
gr gina
Goed gedaan meid,
Je hebt gelijk, dan maar liegen maar nu weet je wel meer! Heel veel sterkte en beterschap.
Groetjes Miriam
Gina,
Hoe rust je nu dan uit?? Ik heb ook ontzettende pijn in mijn schouder gehad, na de geboorte van Lucas. Denken eigenlijk dat het geblesseerd was, door het tillen van zo´n groot kindje ineens. Maar het zeurt nog weleens. Ik til hem nu veel met de andere arm op natuurlijk en hij hoeft niet zo heel veel meer getild te worden, dus het rust nu goed. Maar hoe doe jij dat nu??
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo