weten jullie ho het komt dat hoe later ik nell in bed leg hoe vroeger ze wakker wordt
Hoe later hoe vroeger
Hier kwamen ze niet vroeger, maar op de een of andere manier hebben ze hier een klokje ingebouwd en is het vaste prik hoe laat ze wakker zijn. Hoe het komt ??? Geen idee, ritme in de war gebracht misschien. Regelmaat werkte hier super.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ja, dat is gek hè? Hier precies hetzelfde. In het weekend wil het nog wel eens gebeuren dat Demi wat later op bed ligt, maar ipv 7.00 uur begint hij bijvoorbeeld al om 5.30 uur te babbelen!
Ik denk dat het inderdaad met ritme te maken heeft…
Saskia

ze heeft vanin het begin een goede regelmaat gekregen nell gaat slapen rond 19u30 maar het klokje rondslapen zoals ik hier bij zovelen hoor doet ze nooit meestal is ze dan rond half zeven wakker
Ik vnid half7 al uitslapen hie ris het elke ochtend nog steeds half6!
Ik weet niet hoe oud je dochtertje is?
& als je nou als ze wakker word haar speen geeft slaapt ze dan niet meer verder?
xx.

Demi slaapt ook niet altijd 12 uur. Meestal tussen de 10 en 11 uur. Maar ik ben hier al heel blij mee. Hij slaapt in ieder geval zonder wakker te worden door. Ik hoef er nooit uit 's nachts, heerlijk! Je hoort mij niet klagen hoor…

Hier zat er vanochtend om half 5 al eentje rechtop zittend in zijn bed pffffffff kon ik ook niet zo waarderen dus maaar netjes weggelegd speen in de mond en nog een paar keer gebonk tegen het hout en werd toch weer stil al is papa ook nog een keer gelopen en geen flauw idee hoe laat dat dat was, was wel wakker maar niet op de klok gekeken. laat papa de deur nog tegen de comode knallen dus toen was het huilen van schrik hahahah ging hier lekker vanochtend. maar hij is nog wel in slaap gevallen want papa is er pas om half 7 uitgegaan voor zijn werk en normaal om 6 uur
kwam me om half 8 wakker maken of ik eruit kwam want hij moest weg
en dylano zat in de box. maar hier is het wel elke ochtend 6 uur maar speelt wel in bed tot 7 uur. dus hij slaapt 11 uur aaneen en leg ik hem later dat maakt niet uit dan is het ook 6 uur. WANNEER gaat hij uitslapen
Liefs Michelle
Hier heeft het tot 8 maanden geduurd voordat Eva doorsliep, dus ik zou al heeeeeel blij zijn als Eva de hele nacht door zou slapen! Wees blij joh dat je er 's nachts niet uit hoeft! Hier gaat ze rond 19.30 uur naar bed en dan halen we haar er om 07.30 uur uit. Ze is dan wel altijd al wakker, maar ze gaat dan zachtjes spelen of rondkijken. Geen idee hoe laat ze echt wakker is, wie weet wel om 06.00 uur (!), want we horen haar 's ochtends eigenlijk nooit. Soms denk ik dat ze dan nog slaapt, maar dat is dan niet, ze kijkt dan alleen naar alles!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier slaapt zoonlief ook van 19.30uur max. tot 06.30 uur. Ook heerlijk.
Soms meldt hij zich 's ochtends ook al om 05.30 uur, maar dan reageren we er gewoon nog niet op en meestal ligt hij dan gewoon nog lekker een half uur tot een uurtje te brabbelen of valt nog weer even in slaap.
De laatste fles is altijd rond 19 u en de eerste dus altijd rond 06.30 uur.
Groetjes
Hier ook geen klokje-rond-slaper hoor, hij slaapt van ongeveer 19.30 uur tot (nu helaas) 5.30 uur. Dus zo’n tien uurtjes.
Groetjes!
Morgan gaat er tussen 19.00 en 19.30 in uitgezonders 20.00 maar das en heel bijzonder maar strak 6.00 uiterlijk wakker. Wel wil ze vaak na der bam en fles wel weer slapen. Kan mamma ook nog even terug
Groetjes,
Michèle

een baby rond 6 mnd slaapt gemiddeld 10 tot 12 uur s’nachts en ongeveer 4 tot 6 uur overdag dat is wat ik in ieder geval weet. maargoed
regelmaat werkt hier ook het beste,
hij krijg tegen half 8 zn laatste fles en hij wordt tegen 7 uur wakker (ligt om kwart over 8 half 9 echt te slapen en om 8 uur in bed, gaat daarna nog wat spelen maar goed dat is aan hem)
hier om 19.30 / 20.00 naar bed, de laatste tijd is het behoorlijk hommeles met slapen, dus dat duurt zeker een uur. ze huilt niet echt t is gewoon wat gejammer en gespeel dus vaak slaapt ze dan rond 20.30/21.00 uur en dan tot 7.30/8.00 's ochtends. dus wel later gelukkig maar ook zij slaapt dus echt niet klokje rond.
liefs,
Rinske

Nou dames kan jullie gerust stellen!!! Luna was een verschrikkelijke slaper, laat in slaap vallen, jammeren noem maar op, en weer vroeg wakker. Onvoorstelbaar, wij wonen ook nog in een dorp waar alle kinderen voorbeeldig zijn en geweldig slapen volgens al die “schijn ophoudende” mama’s. Gek werd ik ervan, dacht echt op een gegeven moment dat het aan ons lag, maar weet wel beter nu. Mevrouwtje zit nu op de basisschool en is 's morgens niet uit bed te trimmen. Ff lekker soesen zegt ze dan. Kan in het weekend slapen tot half 8, 8 uur, zelfs soms tot half 9. Word echt beter als ze ouder worden, luna gaat zelfs nu nog gewoon half 8 naar bed, 5 min later slaapt ze als een blok. Alleen hebben we nu weer zo’n kleine brekkerd van 2 mnd, en zegt luna:“mama, nu vindt ik het niet leuk meer hoor dat mees zo vroeg wakker is, ik ga nog slapen doeii”. En weg is ze, haha. DAMES ER IS HOOP!!!
Groetjes patries
kailani is hier sins een week ook vroeg wakker 5uur ongeveer nomaal pas 7 / 8uur en om 9uur de laatste fles.
soms kan ik het rekken tot 6/ 7uurmax en dan wil ze echt een fles moet dan wel elk halfuur ongeveer haar tutel gaan geven dus slapen doe ik niet meer dan.
gister was ze zelfs om 2uur s’nachts wakker heb haar tuttel gegeven en is weer in slaap gevallen gelukkig
hoe het kan geen idee… doe nix anders dan normaal.