Hoe lang zijn jullie kindjes wakker?

bij verkoidheid zetten bij een ui naar het bed. werkt supergoed!!! stinkt wel, maar een uurtje de ramen open en de stank is weg en alles ruikt weer fris.

een kind wat naar zijn of haar oortje graaid kan duiden op oor pijn

Ui helpt ook even niks Lieke.

Enne morgan gaat ook altijd aan haar oor liggen trekken als ze moe is en ze grijpt haar knuffeldoek en dan wrijft ze daarmee over haar gezichtje en in haar ogen.

Groetjes,

Michèle

haha klinkt bekend michele nick gooit hem vervolgens uit bed en dan gaat ie slapen gelukkig maar anders heb ik straks een huilens kind als ik zijn knuffel ergens vergeet

Oh nee morgan moet knuffedoek (zo noem ik dat ding) hebben. Ik had als kind ook een knuffedoek. Heeft ze toch iets van mij Ik heb ook 4 van die dingen. Mocht er 1 zoek raken of in de was zitten…

Groetjes,

Michèle

als ze ouder worden werkt dat dus vaak niet heh mijn broertje had ook zo’n gele tustteldoek en had last van bloedneusjes later dichtgebrand maar als hij dan een andere kreeg die was niet goed hoor ookal was het precies dezelfde want die rook anders en dat was niet zijn tuttel ik kan het me nog goed herrineren huilen krijsen hahha en ze waren hem een keer vergeten op vakantie nou hele terugweg was erug gezellig

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ik weet het, maar ja tot die tijd… Ach nmissschien wil ze dan wel alleen met een beer slapen of zo. Dat is allemaal nog zo ver weg

Groetjes,

Michèle

haha en anders heb je dan weer een topic hoe help ik morgan van de tuttel af

groetjes wendy

De tuttel? Bedoel je nu knuffedoek of der speen??

Groetjes,

Michèle

Misschien een idee om de dingen bij de naam te noemen dames?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha doet ze volgens mij ook Mriek alleen de een noemt een tuttel de knuffeldoek en ik heb het bij een speen altijd over een tul en een ander noemt het weer een tul. Wist je dat ze in noord holland het woord tul niet eens kennen…

Groetjes,

Michèle

ow meen je dat haha grappig ja tutteldoekje geen idee waarom

groetjes wendy

Maar ze hoeft van mij niet van haar knuffedoek af hoor. waarom zou ik dat willen doen??

Groetjes,

Michèle

hoeft ook niet maar word wel drama als die vies of kwijt is

groetjes wendy

Oh op die fiets, daarom heb ik reserve en ze heeft met allemaal wel een tijdje geslapen dus er ruikt niks anders of zo

Groetjes,

Michèle