Hoe lang voor waterpokken weg zijn

Madelon heeft ze ook gehad maar heb geen idee meer hoe lang het duurde voor er niets meer van te zien was

Wij denken dat Dylano de waterpokken gehad heeft maar begin nu eigenlijk toch wel te twijfelen. We zijn nu 2 weken verder en je ziet het nog vrij goed. Hij heeft ook niet echt jeuk gehad maar dat kan schijn zijn omdat hij veel jeuk gewend is door zijn eczeem en droge huid.
Ook had hij het maar vanaf zijn navel tot zijn iets boven zijn knieen een verdwaalde in zijn nek op zijn arm.

Dus wie kan me vertellen hoe lang het duurt dat er niets meer te zien is?

Liefs Michelle

Oh dat kan heel lang duren! Maak je geen zorgen, het trekt echt weg.

Onze oudste heeft nog maandenlang op verschillende plekken van die lichtpaarse plekjes gehad op de plaatsen waar de stevigste pokjes hadden gezeten.

Groetekes, Sje

Kan inderdaad heel lang duren. Erik had ze net voordat we voor de laatste controle naar het CB moesten. De arts daar zei dat het wel ruim zes maanden kon duren voordat alle plekjes weg waren. En dat kan wel kloppen; hij heeft nog steeds op z’n heup de plekjes zitten. Weliswaar heel lichtroze, maar ze zijn nog duidelijk te zien.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ow dan zal het wel goed zitten

Liefs Michelle

Bij Marijn zijn de waterpokken begonnen met 2 plekken en deze twee waren het grootst maar zijn er ook het langst geweest. Hier heeft hij nog 2 littekens van overgehouden.
Jeuk heeft Marijn er ook niet aangehad.