Hoi,
Ik heb al vele gezien met zieke kinderen. Ik ben nu al bijna drie maanden aan het zeulen met dan de een ziek dan de ander dan ik zelf weer. We raken het maar niet kwijt. Nu heeft onze dochter een bactiriele darminfectie en krijgt ze daarvoor een combi antibiotica. Maar we moeten tijdens deze kuur stoppen met de medicijnen voor de obstipatie met als gevolg dat ze elke avond een klysma nodig heeft. En nu komt het die mag ik alleen toedienen maar ik ben zelf sinds vandaag ook weer ziek. ( ik ben zeker dan een halfuur intensief bezig het doet n.l. in het begin nogal pijn en ze moet blijven zitten op de w.c. wat ze dan niet wil) Koortsig benauwd , hoofdpijn enzv.(niet erg bevoordelijk als je dochter het uitschreeuwd en huilt van de pijn en onbegrip) Paracetanol helpt een beetje op moment.
Ik begin behoorlijk aan het einde van mijn latijn te raken. Waarneer stopt het elkaar aansteken nu eens. mijn man kan niet even een dagje vrij nemen is zelf net weer beter en hersteld van een buikgriep. Mijn schoonouders hebben we ook al aangestoken dus daar kan ook geen hulp vandaan komen.
Ik durf bijna nergens meer na toe in de hoop dat het dan stopt onzin natuurlijk maar ja. Het mag voor mij hartstikke zomer worden.
Ach moest het even kwijt hoor. Dit ontspant toch weer even een beetje lezen wat jullie voor “probleempjes” hebben.
groetjes
lon106