Hoe lang mag een kindje verhoging hebben?

Hoi,

Ik zit eigenlijk met een vraag. Hoe lang mag een kindje verhoging hebben?

Mijn dochtertje is eigenlijk al vanaf 18 nov. aan het kwakkelen. Niet echt ziek maar ook niet haar zelf. Ben al een 1 x met haar naar de huisarts geweest want toen had ze aften in haar mond, Die zijn nu weg en daar heeft ze ook geen last meer van. Wel heeft ze nog steeds wat verhoging. haar temp. schommelt tussen de 37.0/ 37.7. Ze heeft ook wat dunnere ontlasting maar nog niet echt diarree. Ze slaapt ook wel wat meer dan normaal. Nu ligt ze ook al vanaf half 10 in bed. normaal gaat ze pas rond 12 uur naar bed. Heb ook het idee dat haar plas wat sterker ruikt, maar ja weet niet hoe dat bij andere kindjes ruikt, of dat ruikt.(sorry)

Heeft mijn dochtertje wat onder de leden of is er niks aan de hand, Ze oogt niet ziek, ze speelt en eet en drinkt goed.

Groetjes Spruit

Morgan heeft ook zulke periodes gehad. Ze was dan moeier en hangeriger, soms waren het der tanden soms gewoon een onrustigere periode. Zolang verder alles oke gaat gewoon laten gaan. Krijgt ze ineens heel hoge koorts en houd dat aan dan even naar de ha gaan.

Groetjes,

Michèle

opzich is een temperatuur van 37,7 niet raar mits het s’avonds is.
als ze s’ochtends die temp heeft is het echt verhoging maar rico heeft ook al verhoging als hij gewoon moe is.
maar heeft je kindje alle tanden en kiezen al?
rico heeft verder ook een hele tijd na zijn operatie zitten kwakkelen hoor, toen had hij s’avonds elke keer 38/38,8
de artsen deden er ook niks aan terwijl ik echt zeker wist dat het niet normaal was.
daarna werd hij ineens strontverkouden en sindsdien is het over.
dus het kan goed zijn dat er wat aan zit te komen

Hoi,

Nou de verhoging is dan nu overgegaan in koorts. Maar ze heeft geen dag gehad zonder verhoging. Wat is de gemiddelde temp van jullie kindje?

Ze heeft ook al een tijdje last van dunnere ontlasting. Tja en die verkoudheid. Ze ligt nu voor de tweede keer lekker te slapen.

Ben benieuwd hoe ze is al ik haar zo uit bed haal.

Heb donderdag een afspraak bij de KNO arts. Omdat de huisarts haar klieren in de nek wat verdikt vindt. Dus ben benieuwd. Wat kan het betekenen??