Hoi,
Ik vind het dus idd best moeilijk dat ze hem ouder schatten en idd veel meer verwachten,ik kom ook altijd voor mijn zoontje op vooral als er wat tegen hem gezegd word wat niet leuk is.
Ik leg mensen ook altijd uit dat hij extreem lang is en dat hij een stofwisselingziekte heeft.
Mika is 3 kilo te zwaar,bij zijn lengte mag hij 18 kilo wegen.
Hij weegt er nu 21.
Hij is natuurlijk 3,5 maand ouder dan jouw zoontje,en is 11 cm langer,dus mag hij natuurlijk wel meer wegen.
Ik loop 2 keer per maand in het ziekenhuis met hem voor zijn stofwisselingziekte,maar medicijnen geven ze pas vanaf 25 kilo omdat het eigenlijk pas geschikt is voor kindjes vanaf 6 jaar oud.
Juist door zijn stofwisselingziekte is hij zo stevig,hij mist een hormoon in zijn bloed die zijn schildkleiren goed moeten laten werken,vandaar dat we dan ook naar een dieetist gaan,zodat hij met een dieet af gaat vallen.
Ik ben ook op zoek naar peutergym,maar bijna overal beginnen ze pas bij 3 jaar,dus moet hij nog ruim 7 maanden wachten voordat hij mag meedoen.
Het meeste wat mij frustreer is namelijk dat mensen die naar hem kijken gauw zeggen van zooow die eet zeker veel,terwijl hij helemaal niet veel eet,en zelfs nog meer mag eten.
Vind het zo rot dat mensen soms zo reageren.
Dat doet me best zeer.
Hoop dan ook echt dat die dieet aan gaat slaan.
bedankt voor je tips.
groetjes Bianca
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007