Lindsey gaat dan niet echt in bad maar wij laten de douchebak vollopen zodat ze toch een soort van badje heeft. douchen is er helaas nog steeds niet bij.
maargoed waar het dus om gaat is dat ik met Daan nogal een gesprek had over het hoe lang in het badje laten zitten. punt is namelijk dat Daan ze met gemak een half uur laat zitten onder het mom van ze vind het zo leuk enzo.
ik heb daarentegen zoiets van dat het toch niet goed kan zijn om ze in dat koude water te laten zitten. bij mij is het dus meestal 10 minuten max. 15.
Overigens is het wel weer zo dat Daan het een probleem vind om ze op de gang te zetten terwijl het badje net gevuld is (wanneer ze dus voor de zoveelste keer niet luisterd om uit te kleden) omdat dan het water koud word. die redenering snap ik dan weer niet, maargoed dat zal wel een mannenlogica zijn.
dus hoe lang gaan jullie moppen in bad? en kan het nou kwaad of niet wanneer ze in koud (niet echt koud maar meer een beetje lauwig) water komt te zitten? terwijl het dus afkoeld bedoel ik dan he.
liefs,
Rinske
Gewijzigd door - Rinske op 18 Mar 2011 19:49:12