Hallo mama’s
Ik heb een zoontje 15weken, en ik vroeg me af, is het normaal dat hij nog nachtvoeding krijgt? Hij krijgt Geen borstvoeding!
Hallo mama’s
Ik heb een zoontje 15weken, en ik vroeg me af, is het normaal dat hij nog nachtvoeding krijgt? Hij krijgt Geen borstvoeding!
Moet je even nakijken in het boekje van het cb. Maar volgens mij krijgen ze dan nog wel nachtvoeding. Zelf geef ik bv. Bovendien heb ik mij nooit zoveel van de standaard periode v.w.b. nachtvoeding aangetrokken… Als ze er nog bvehoefte aan hebben…
tja hoeveel geef je je kind per fles en hoevaak?
alexander kreeg nachtvoeding tot een week of 3/4… daarna werd het al snel 23 uur de laatste en rond 6/7 uur de eerste.
nu is hij 4 maand en krijgt nog maar 4 flessen…
2 van 210 en 2 van 180
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

lieke was 5 weken en kreeg toen geen nachtvoeding meer,
23.00 uur laatste fles en dan weer om 7.00uur
is ook per kind verschillend denk ik
groetjes gytha

ik denk dat ook per kind verschillend is
delano mocht al heel vroeg geen nacht voeding meer omdat hij het schijnbaar niet meer nodig zou hebben en te fel bij kwam qua gewicht
dus zou het zelf bekijken ,en je gevoel volgen
proberen gewoon een keer

Volgens mij is dat bij ieder kind verschillen. Zoë sliep met 5 weken door, de 3 kinderen van mijn schoonzus hebben tot 3 maanden nachtvoeding gehad en laatst sprak ik iemand die had haar zoontje tot 11 maanden 2x per nacht moeten voeden. Dus volgens mij is er niet veel zinnigs over te zeggen, als hij slaapt lekker laten liggen!
Groetjes,
Inge