Hoe lang foliumzuur slikken?

De titel van mijn topic verraadt mij vraag al: hoe lang moet je foliumzuur blijven slikken? Ik weet niet meer hoe ik dat bij mijn eerste zwangerschap deed (is nog niet eens zo heel lang geleden, maar goed) en de meningen in mijn vriendengroep zijn verdeeld. Ik dacht zelf dat ik al wel kon stoppen (alhoewel, het schaadt ook niet, dus maakt mij niets uit), maar anderen zeggen dat ik tenminste tot 15 of zelfs tot 20 weken door “moet” gaan.

Ik hoor graag jullie meningen!

Ik vond dit op internet (helemaal onderaan):

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Thanks voor je snelle reactie. Ik had natuurlijk ook zelf eerst kunnen googlen

Had gekund Maar ach, ik had toch tijd over

Groetjes,
M

Ik heb het mijn hele zwangerschap door geslikt.
Zat in de pil van mama puur van vsm…
groetjes Kristine

(Raar, ff opgezocht, Hmmm 8 weken…)

Gewijzigd door - kristine op 11 Dec 2010 22:59:28

Ik slik gravitamon. Was even gestopt, maar mn energie was zo laag, dat ik weer begon. Er zitten nml. allemaal vitamines in die ondersteunen en ook foliumzuur. Toen ik voor mn haaruitval vroeg om vitamine b bij de apotheek, raadden ze me gravitamon aan, dus ik slik het vrolijk door!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Vanaf het moment dat wij probeerde zwanger te worden ben ik gestart met het slikken van foliumzuur. Toen ik eenmaal zwanger was ben ik overgestapt op een vitaminepil van VSM. Hier zit ook foliumzuur in, maar ook andere vitamine die belangrijk zijn. Deze slik ik dus gewoon de rest van mijn zwangerschap. Deze vitaminepil is trouwens voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn of borstvoeding geven. Maar goed toen ik in de fase zat van proberen zwanger te worden slikte ik dus alleen foliumzuur.

Groetjes,
Sandra