Hoe lang en zwaar bij 22 maanden?

Ik ben afgelopen vrijdag 26 juni bij het cb geweest met mijn dreumes van 22 maanden.

Nu is hij goed afgevallen van de 18 kilo naar de 17 kilo,waren er zeer tevreden over,ik dus ook.
Hij is nu 98 cm lang bij 17 kilo.

Hoe zwaar wogen jullie kids bij deze lengte en hoe groot waren ze op 22 maanden?

Hij draagt nu boven maat 104/110 en onder 98/104.
schoenmaat 26/27.

veel mensen schatten hem al 3 jaar,is wel vaak een nadeel want ik moet overal tegen de mensen maar zeggen dat hij nog 2 jaar moet worden,als hij iets niet begrijpt of doet.
Ook als hij een beetje stout doet moet ik voor hem opkomen omdat ouders vaak tegen hem tekeer gaan omdat ze hem voor 3 jaar aanzien.

groetjes Bianca

hoi

Met 22 maanden weet ik het niet maar ze is nu 28 maanden geweest en ze weegt 14 kilo en is bijna 98 cm. Ze heeft schoenmaat 26.

Kan me voorstellen dat het vervelend is dat hij ouder geschat wordt want dan wordt er ook vaak teveel van hem verwacht. Wel goed dat hij afgevallen is.

Groet
Bianca

hoi ,

mijn oudste zoontje was met ruim 24 maanden 90.2 cm en 11.6 kg.
Met 22 maand weet ik het niet precies, het zal dus ietsje minder
geweest zijn. Jouw zoontje is dus een flinke reus. Mijn zoontje is nu
3.5 en heeft kledingmaat 104/110/116 boven en onder 98/104 maar soms ook nog 92. Hij is wel vrij lang (maar niet zolang als jouw zoon) nu zo’n 1.04 schat ik.
En weegt ongeveer 14 kilo.
En nu heeft hij schoenmaat 26.

Mijn jongste zoontje is nu bijna 21 maand en die was in april 84 cm en 10.4 kg.
Die zal nu zo rond de 11 kg wegen en lengte weet ik dus niet precies.
Schoenmaat 23.

Wel goed dat hij afgevallen is hoor, bij ons wilde ik juist wel eens dat ze
aankwamen… al is het maar een kilootje, ach zo lang ze maar gezond zijn is 't goed
Groetjes, Chantal mama van 2 kids

mijn zoontje was met de meting van 21 maanden 85 cm en 11,8 kg.
hij heeft scoenmaat 23.

groetjes Jolly

Mijn zoonje is 21 maanden en heeft maat 80/86. Hij is ongeveer 83 cm.
Hij heeft schoenmaat 21/22. Hij weegt 11 kilo.
Hij is aan de kleine kant!
Mijn dochter was met 2 jaar ongeveer 1 meter en had schoenmaat 26.
Ze woog 13 kilo.
Zij was (en is) aan de grote kant!
Wat verschillen kinderen toch van elkaar he.

Hiet hetzelfde. Mijn zoontje is bijna 8 maanden en ongeveer gelijk in gewicht met Bo. Ik moet maandag weer naar het CB.
Maar als ik hier lees kindjes van rond de 2 jaar die rond de 12 kilo zijn. Dan denk ik dan Dani toch wel erg aan de zware kant is. CB heeft daar trouwens nog geen commentaar op gehad.

En wat een gek idee eigenlijk dat zo’n kleintje al een beetje moet afvallen. Lijkt me moeilijk. Krijgen ze dan gewoon minder eten??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook een mannetje die er ouder uitziet dan dat hij is…
Inmiddels is hij 20 maanden, weet alleen niet hoeveel hij nu weegt en wat zijn lengte is. Met 18 maanden was hij 12,3 kilo en 88 cm lang…

Het zoontje van mijn vriendin is een jaar ouder en net zo lang!

En heeft maat 23 van schoenen…