Hoe laat zijn de kindjes wakker?

Ik ben benieuwd hoe laat jullie kids smorgens wakker zijn?
Mijn zoontje is meestal rond 8 uur half 9 wakker.
Sinds 2 weken rond half 7.Maar denk omdat hij weer verkouden is,en dan is hij vaak eerder wakker.

Gewijzigd door - Asje op 17 Jan 2009 08:15:17

meral zou jej vraag iets duidelijker wilen neer zetten bijvbeeld hoe laat zijn
julie kinderen 'smorgens wakker

lieke slaapt van 20.00uur tot 8.00 maar meestal is het 8.30.

in de middag slaapt ze van 13.00 tot half 3 drie uur.

groetjes Gytha

Ik vond de vraag wel duidelijk hoor…
Jack slaapt van 20 uur tot 7 a 8 uur en in de middag nog van ongeveer 12:30 tot 14:30- 15:00 Hij is 13 maanden. Hoe oud is jouw zoontje? Kan ook door sprongen komen dat ie vroeger wakker wordt, of idd van een verkoudheid. En straks in de zomer als het vroeger licht wordt zal het wel helemaal feest zijn!!!

Groetjes van Christa

o sorry, zie nu pas dat het bericht gewijzigd is door asje…niets gezegd…

Groetjes van Christa

Nanik slaapt van 19.30 tot een uur of 7 soms wat eerder en soms wat later wakker.

's middags slaapt ze van 13.30 tot 15.30 alhoewel ze sinds een paar dagen gewoon niet wil slapen 's middags. Ze huilt niet maar speelt in haar bedje en roept dan dat ze niet kan slapen. Na een uurtje ofzo haal ik haar er dan maar uit en gaat ze 's avonds wat eerder maar omdat ze dan zo moe is slaapt ze onrustiger.

Hoop dat het een fase is want ik vind dat middag slaapje zelf ook erg lekker hoor. Kan je ook ff uitrusten.

doei
Bianca

puck slaapt van 19.00-19.30 uur tot ongeveer 8.00 a 8.30 uur. 's middags van 12.30-14.00 uur.

Lieke ik neem aan dat de meeste wel engels kunnen.
Voor als je het niet weet KIDS betekend kinderen.
Vond het een overduidelijke vraag.

Mijn zoontje word over 4 maaden 3 jaar

nee gaat omm de topic naam daar stond heel wat anders meral

rondvraag die heeft asje al veranderd heb het niet over je eigen bericht

als je een nieuw topic aanmaakt moet dat wel iets duidelijker dat beodelde ik hoor

Gewijzigd door - lieke33 op 17 Jan 2009 21:32:32

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=8536

Bij mij wisselt het nog wel eens. Martin slaapt net zo lang totdat wij eruit gaan. Tenminste het kan zijn dat hij wel eerder wakker is maar zich rustig houdt.
Janniek was deze week iedere keer rond 6.30 uur wakker, we hebben haar gewoon laten liggen. Ze ligt dan tot 7.15 uur te kletsen. Vanmorgen was ze pas om 7.30 uur wakker, heerlijk!

Groetjes,

jantje

Hoii Allemaal,

Mijn kleine Jony van 13 maanden slaapt van 19.30uur tot ongeveer 09 uur. En smiddags van 13uur tot ongeveer 15.30uur.
Ik hoop dat het nog lang zo blijft vindt het heerlijk dat ze zo laat komt smorgens.

Groetjes Cora

wat leuk voor jullie
mijn kinderen slapen van 20h tot 6.30 en s’middags van 13 tot 15, soms langer.
ik hoop ook dat ze op een dag om bvb 9 uur wakker worden
Ze zijn nu bijna 3 jaar oud.