Hoe laat/vroeg wakker?

Hallo,

Ik ben eiegnlijk alleen ff benieuwd hoe laat jullie kinderen wakker zijn 's morgens… Mijn dochter van 8 maanden sliep altijd tot half 8 of 8 uur en is nu sinds een week of 3 opeens tussen 6 en 7 uur wakker. Vind mezelf soms nogal zielig als ik om kwart over 6 al beneden zit op zondag maar het hoort erbij geloof ik… Volgend weekend de klok een uur vooruit, hoopt dat dat wat helpt. Heb het idee dat het ook door het licht komt 's morgens…

Bedankt!!

Hoi hoi,

Mijn zoontje van 5 maanden is over het algemeen rond 7 uur wakker.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Morgan wordt door de weeks om 6 uur wakker gemaakt en in het weekend komt ze tussen 6 en 7. Je bent niet de enige die om kwart over zes beneden zit hoor. Morgan is trouwens altijd rond die tijd wakker geworden, maar toen ze wat jonger was kon ik haar nog ‘foppen’ door haar in het donker te voeden en dan terug te leggen tot een uur of 10. Nu gaat ze om 8 uur weer slapen en ik ga maar douchen en opruimen en zo.

Groetjes,

Michèle

Het licht kan er zeker mee te maken hebben. Hierdoor valt Erik 's avonds ook wat later in slaap dan eerst. Hij is 's ochtend met een beetje mazzel rond half zes/zes uur wakker. En vergeet niet dat er weer een sprongetje aankomt bij jullie, dat kan er ook mee te maken hebben.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Roy is ook rond half 7 - 7 uur wakker.
Hij krijgt zijn laatste fles om 22.30 uur.

Groetjes Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl

Hier wisselend, maar gemiddeld half 8 dus dat is luxe. Met sprongetjes is het altijd maar afwachten…soms wordt hij dan eerder wakker ( half 7) en soms is ie snachts een tijd wakker en slaapt dan smorgens uit…
Mijn zoontje is 15 maanden.
Het licht kan er zeker mee te maken hebben, want sinds wij ons screen laten zakken is Jack ook weer langer gaan slapen…!

Groetjes van Christa

Wij hebben nog heel lang uit kunnen slapen. Tot ongeveer 5,5 maand hebben we hem altijd om 7 uur s’ochtends wakker gemaakt voor zijn 1e fles. Dan legden we hem daarna direct weer terug en sliep hij door tot zijn volgende voeding van 11 uur. Vanaf 5,5 maand moesten we hem nog steeds wakker maken, maar sliep hij niet meer tot 11 uur. Dat werd steeds vroeger en vanaf dat hij 7 maanden was sliep hij helemaal niet meer na zijn 1e voeding. Nu wordt hij zelf wakker tussen half 7 en 7 uur. Hij gaat dan niet huilen, maar lekker liggen brabbelen. We laten hem dan nog even liggen en gaan er dan uit om zijn pap te geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier ook meestal tussen 6 en 7 maar hij brabbelt vaak en speelt met zijn poppetje en om 7uur heeft ie echt honger

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

hey mamadelon,

ik herken het helemaal mijn zoontje is ook sinds kort rond 6 uur wakker en met het licht heeft het bij ons niks te maken want wij hebben overal rolluiken… maar hij is klaar wakker en krijg hem niet meer in bed gelegt maarja hoe je al zegt zal er wel bij horen al hoop ik stiekem dat het maar voor even is…haha maar nu weet ik wel dat ik op zondag morgen niet alleen om 6 uur wakker ben haha

GR. sylvia mamma van michael

Minke is / was net een zwitsers urwerk, altijd half zeven wakker, al vanaf dat ze doorslaapt. Helaas de laatste weken regelmatig 6 uur en dan wil dat draakje ook niet meer slapen als we pech hebben Wij hebben er ons maar bij neergelegd en slapen om beurten uit in het weekend en verder gaan we op tijd naar bed, dan is het prima te doen. Ach ja t hoort erbij he.

hoii,

Zou het ook niet komen omdat het eerder licht is?
Mijn dochter werdt altijd rond half 9 wakker, maar laatste tijd is het rond 07 uur al.

Groetjes Cora

Volgens mij is 07.00 uu echt babytijd, want ook hier een vrouwtje dat om 07.00 uur SHARP haar oogjes uitwrijft. Klaar voor een nieuwe dag! Soms is het midden in de nacht feest vindt ze, dan gaat ze keihard kletsen met Muis. Ik vind dat iets minder, want dan lig ik dus wakker he? Maar dan valt ze weer in slaap en dan is het dus 07.00 uur zoiets. Tja, ik langslaper moet er wel aan wennen! Ik ging ‘vroeger’ altijd op zondag sporten, maar dat werd minder toen ik ’ verkering’ kreeg (klinkt lekker oubollig he?). Nu met Julia kwam ik nooit meer! Maar nu ik toch vroeg wakker ben en papa ook, heb ik geen excuus meer en kan ik eigenlijk gewoon weer gaan! Nu alleen nog zin maken…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha jij liever dan ik Julia, ik vind op zaterdag gaan zwemmen met Morgan al heel wat sporten voor mij. Wij zijn wel passief aan het sporten op zondag als mamam en morgan KIJKEN hoe pappa voetbalt

Groetjes,

Michèle

Ben ik dan zo verwend?? Jurian slaapt altijd tot 8 uur… moet hem de laatste week weer elke dag wakker maken. Hij maakt dan om 7 uur 1 geluidje en slaapt daarna heel diep verder. Terwijl ze hiernaast met de bouw bezig zijn en echt om 7 uur al beginnen met herrie maken…

Soms is hij eerder wakker maar… blijft dan in bed tot 8 uur. Papa en mama kunnen dan eerst samen eten en dan alle tijd om die kleine de aandacht te geven. En hij is het ermee eens… nu hopen dat het zo nog poosje blijft! Wel is het al vroeg licht op zijn kamer … dus dat wordt misschien straks ook vroeg wakker worden.

ruben is rond 7 wakker…dan praat ie wat tegen zijn blauwe vogel tot mama komt en hem uit bed haalt…
elke morgen als ik binnen kom, krijg ik eerst een stralende lach als kado…iets mooiers is er niet!!

groetjes!!

karin

quote:
Geniet er dus maar van. De volgende kan nooit zo makkelijk zijn (dat zeggen wij tenminste ook altijd tegen elkaar).

Cindy

Dat hoop ik toch wel… Jurian was een huilbaby. Heeft de eerste 8 weken van 9.00 -21.00 gekrijst.

Dan kan de volgende bijna alleen maar makkelijker zijn. Wat lijkt me dat erg zeg als je een huilbaby hebt en niet stil kunt krijgen

Groetjes Michelle

Thijmen is rond half 7, 7 uur wakker en krijgt 19: uur de laatste fles…