Hoe laat na fles in bad?

Destijds heb ik van de kraamzorg begrepen dat de kleine een half uur na de fles in bad kan. Ik vind dat best lastig. Hoe doen jullie dat? Julian is 16 weken.

Ik deed hem al vrij snel gewoon gelijk na de fles in bad.
Gaf geen problemen.
Gewoon proberen dus… Als het nietgoed gaat weer een half uur ertussen laten en anders niet.
Het is vanwege het klotsn van het water tegen het buikje, enz… kan er voor zorge dat hij gaat spugen.
Veel badderplezier!
Lief,s Anne

Wij deden morgan ook 's avonds en daarna een fles. Morgan is een koukleum dus door het rillen kwam anders ook alles er weer uit, kon ze weer in bad

Groetjes,

Michèle

quote:
Destijds heb ik van de kraamzorg begrepen dat de kleine een half uur na de fles in bad kan. Ik vind dat best lastig. Hoe doen jullie dat? Julian is 16 weken.

Dat kan ja, en een uur na de fles kan ook, of een kwartier, of …
Lekker uitproberen wat jullie het best uit komt.
En zoals hierboven al gezegd: je kunt het ook omdraaien.

M.

Wij deden Tim altijd s’ochtends in bad. Hij sliep de eerste 6 maanden na zijn fles van 7 uur weer verder tot zijn 2e voeding van 11 uur. Dan moesten we hem weer wakker maken voor zijn fles en daarna deden we hem in bad. Was geen enkel probleem dat hij dan net zijn fles had gehad. Gewoon uitproberen of dat lukt en anders eventjes wachten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben sinds een week weer aan het werk en dan ben ik, met Julian ophalen, +/- 18.00 uur thuis. Hij krijgt altijd om 18.30 zijn fles, dus dan moet ik echt rennen en vliegen om hem op tijd gebadderd te hebben. Hij is nogal ongeduldig, dat wordt straks vast minder (-; Ik deed het iig altijd voor de fles tijdens mijn verlof. Ik denk dat ik de fles naar 19.00 uur ga verhuizen, als hij het ermee eens is hihi.

Ik deed Jurian ook altijd eerst in badje en dan de fles … zijn ze daarna lekker slaperig. Maar anders kan je toch de kleine eerst bij thuis komst even rustig in de box leggen… dan daarna de fles en voor de volgende fles hem in badje doen?

Hij merkt het nl wel als mama gestresst is … want lijkt me dat je én je komt van drukke dag werken thuis én het eten moet bereid worden én de fles moet gegeven worden…

Hoi,

Onze kleine meid is inmiddels drie maanden. De kraamhulp deed Jenda altijd voor het voeden in bad. Ik heb het zelf een paar keer erna gedaan, omdat ze dan vaak zo ongeduldig was met badderen en afdrogen vanwege honger, dat beviel niet ivm dat onze dochter reflux heeft. Ze zat er echt tegen te slikken. Nu doe ik haar 's ochtends voor de fles van elf uur in bad. Dat bevalt prima. Ze is al een stuk geduldiger, alleen als het op truitjes aandoen aankomt begint ze te krijsen.
Daarna speelt ze ook nog wel even beneden, maar niet zo lang. Daarna slaapt ze lekker door tot de volgende fles. Ik doe het ook een heel enkele keer wel eens 's avonds als me dat beter uitkomt. Merk dan weinig verschil of ze wel of niet eerder slaapt door het bad.
Als je kindje er geen problemen mee heeft om na de fles in bad te gaan, gewoon lekker doen.

Groetjes Desiree

quote:
Ik ben sinds een week weer aan het werk en dan ben ik, met Julian ophalen, +/- 18.00 uur thuis. Hij krijgt altijd om 18.30 zijn fles, dus dan moet ik echt rennen en vliegen om hem op tijd gebadderd te hebben. Hij is nogal ongeduldig, dat wordt straks vast minder (-; Ik deed het iig altijd voor de fles tijdens mijn verlof. Ik denk dat ik de fles naar 19.00 uur ga verhuizen, als hij het ermee eens is hihi.

“rennen en vliegen om hem op tijd gebadderd te hebben”?
Hoezo? Hij loopt niet weg hoor. En hij leert maar om even te wachten
op zijn bad.

Enne, helaas: dat nogal ongeduldig: dat blijft. Echt waar.

M.