Sorry, niet echt een smakelijke titel.
Tim heeft vannacht 2 keer flink overgegeven. Mijn man heeft alles in bad uitgespoeld. Hij zei dat hij het goed gedaan had, dus hier ben ik vanuit gegaan. Heb vannacht meteen een was aangezet, maar hier heb ik met mijn stomme kop ook gewoon handdoeken etc bij gedaan. Vanmorgen de was eruit gehaald en alles zat nog onder het overgeefsel. Dus ook ondergoed en handdoeken die gewoon schoon waren zitten nu onder. Achteraf had ik dus gewoon alleen de vieze spullen bij elkaar moeten wassen. Maar ja dat was niet noemenswaardig, dus heb er gelijk een volle was van gemaakt.
Inmiddels heb ik vanmorgen de was opnieuw gewassen en nog is alles er niet uit. Bah vind het zo vies en wil het er gewoon uit hebben. Wasmachine draait nu alles al voor de 3e keer, maar het is toch vreemd dat niet alles er gewoon uitgaat. Overal zitten nu bruine vlekken op. Tja, we aten gisteren bruine bonen dus dat zie je wel.
Iemand tips hoe ik alles schoon ga krijgen. Eerst maar in bad laten weken ofzo? Als deze was klaar is en het is er nog niet uit, dan heb ik weinig zin dat ding voor de 4e keer aan te zetten.
Groetjes,
Sandra