Hallo
Kane is van 29 oktober 2 jaar geworden. We hebben v kleins af aan problemen gehad met de voeding. Kane heeft koemelkallergie en krijgt nutramigen. Verder had hij meerdere allergieen bijvoorbeeld fruit, Daarom pas met 6 maanden met vaste voeding begonnen.
Boterhammen eet hij maar… alleen met zoetigheid. Heeeel soms een tosti. Tips om hem meer beleg te laten eten??? heel graag!
Nu ben ik het helemaal zat om potjes te kopen. Ik heb hem al vaker ons eten aangeboden maar dat accepteert hij niet. Dus… toch maar weer een potje gegeven omdat hij al niet aan de zware kant is volgens het CB. En ik ben bang dat hij s nachts wakker wordt vd honger,
Vandaag heb ik vh eerst doorgezet wat ons eten betreft. Het was een drama. 6 hapjes naar binnen gekregen… Hij heeft dus veel te weinig gegeten maar wil dan toch pudding of een ijsje…
Moet ik het hem dan wel of niet aanbieden? Ze zeggen dat het averechts werkt om een peuter te dwingen met eten maar hoe nu verder? Ik wil echt dat hij met ons mee gaat eten maar ben bang dat hij veel te weinig binnen krijgt van avondeten en biedt hem dus vaak een alternatief aan. Hoe doen jullie dit?
groetjes Joyce
joyce Kurstjens-huber