Hoe kleden jullie je kleintjes nu 's nachts?

Het blijft lastig… maar ik ben benieuwd hoe jullie je kleintjes kleden s nachts op het moment. Hier nu romper korte mouw, pyjama lange mouw en daarover zomerslaapzak. Op haar kamer is het ongeveer 22 graden.
Ik vind het zo moeilijk! Ikzelf kruip weer lekker weg in mijn dekbed op het moment. vind het toch weer frisjes snachts. Zo’n zomerslaapzak (een gewone van de prenatal) lijkt me zo dun vergeleken met mijn dekbed! Hoe warm zou zo’n ding nou eigenlijk zijn vraag ik me dan af. Heb m wel eens ( te idioot voor woorden haha) een kwartier over mijn been gegooid om te testen,maar dat werkt natuurlijk niet! hahaha.
Ze wordt ook regelmatig even half wakker en begint dan wat te brabbelen en ik vraag me dus af of ze het wel warm genoeg heeft. nekje voelt nu wel aangenaam sinds ik de pyjama erbij aan doe.

mama1980

[img]http://lb1f.lilypie.com/MYjNp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

hee hoi,
hier ligt onze kleine meid in een romper met lange mouw en in haar zomerslaapzak.
ze heeft ook nog een katoenen deken over
de slaapkamer is 23/24graden

Doe wat jezelf het beste lijkt

ow ik heb hem nu een romper aan en een zomerslaapzakje, daarover heb ik zijn dekentje gedaan aardig dubbel. Ik vind het zelf maar frisjes nu en kruip nu ook het liefst zover mogelijk onder het dekbed weg.

Ik had afgelopen nacht wel dat hij zich melde en superrr koud aanvoelde dus toen maar lekker bij mij genomen. Ze trappen zich ook gewoon bloot, in dat oogpunt kun je behalve een slaapzak beter ook een muts, sjaal en handschoenen meegeven.

ja, hier dus geen dekentjes en lakentjes in bed op het moment, omdat ze zo beweeglijk is. Vaak s ochtends met haar hoofd aan het voeteneind dus vandaar dat ik voor de pyjama heb gekozen ipv een deken.

mama1980

[img]http://lb1f.lilypie.com/MYjNp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Onze zoon heeft een romper zonder mouwen, een pyjamajasje en -broekje (dun), een zomerslaapzakje en de dekens over.Klinkt heel veel als ik het zo opnoem, maar hij heeft het niet te warm en niet te koud als hij in bed ligt.
Ik vind het ook lastig hoor!

Hier een romper zonder mouwen, pyjama en zomerslaapzak, zowel Joey en Jessey. Tis hier ook ongeveer 21 graden. Ik denk dat ze het net als mama niet koud hebben, ik lig zelf op het dekbed! haha

Groetjes Anouk

Hier een romper zonder mouwen, een pyjamajasje met lange mouwen, en een dunne slaapzak. Wel ligt hij ook onder een lakentje.
O, en het is meestal 25 graden in zijn kamertje

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben haar een romper met korte mouwtjes aan en een pyjama met lange mouwen en een pyjama broekje en dan de slaapzak er overheen. Verder geen deken of laken. Het is ongeveer 20 graden op haar kamertje. Overdag ligt ze alleen met een lange mouw shirt op bed in de slaapzak zonder broekje. Dan is het vaak iets warmer op de kamer.

Hier voelde ze vanmorgen lekker aangenaam aan toen ik haar uit bed haalde, dus de pyjama erbij aan is warm genoeg voor haar. Ze slaapt nogsteeds wel erg onrustig, maar beginnen ze rond deze leeftijd ook niet te dromen?

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mijn wurm ligt ingebakerd. In de caravan heeft ze vaak haar kleding er onder aan, maar als het warm in dan alleen in haar rompertje… mijn kleine wurm is nogal een zweetkoppie

Greetz,
Yadi en Abby

Het verschilt hier. Ik vond het gisteren wat frisjes op zijn kamertje, dus romper korte mouw, pyama lange mouw en zomerslaapzak. Had een lakentje over hem heen gelegd, maar dat heeft geen zin want trapt hij af. Meestal ligt hij in een romper lange mouw en slaapzak nu. Hij moet lange mouwen aan anders slaapt hij niet goed.

22-12-2009 colin geboren

Volgens mij beginnen ze wel vanaf 8 maanden te dromen jah… iniedergeval als ik het zo in eerdere forums las, dat babietjes (wat hier dus ook nu regelmatig gebeurd) wat gillen in hun slaap en als je kijkt dat ze gewoon heerlijk slapen.

Gisteren was het alleen hier wel heel extreem. Begon echt te huilen in zijn slaap, oogjes dicht en maar huilen, maar huilen ontroostbaar. Ik hem eerst in bed laten liggen en over zijn hoofdje aaien en sst maar sst, maar het hielp niet dus op een gegeven moment maar uit bed gehaald en op de bank gaan zitten en wiegen. Het heeft iets van 5 minuten geduurd en opeens midden in een lange uithaal, dus heel onverwachts viel hij als een blok weer weg. Gewoon stil en hup hoofdje weer laten hangen van ik slaap. Maar het was echt een vreemd huiltje, niet zon typisch huiltje die je eigenlijk altijd hoort van honger of vieze luier of te moe om te slapen, pijn ed. Het was echt zon hysterische zoals vrouwen ook kunnen doen als hun hart echt echt echt gebroken is. Vraag me dus ook af waar die kleintjes al allemaal over dromen…

Hier romper lange mouwen en een dunne slaapzak. Katoenen dekentje in bed, maar daar is hij binnen een tel onderuit. Kamertje is zon 21 graden.

Hier ook romper emt lange mouw en zomerslaapzak.
Lakentje erover maar soms ligt ze er na een half uurtje bovenop!

Als ik ga slapen doe ik het lakentje weer goed en afhankelijk van de temp een katoenen dekentje erover. Het is zo’n 21,5 graad in haar kamer

Groetjes van Sascha en Senne

Bij ons is het nu 26 graden dus alleen een romper korte mouw met een dun slaapzakje. Maar ik blijf het ook lastig vinden. Voel maar geregeld aan het nekje. Is trouwens de eerste nacht. Ze sliep eerste in een romper korte mouw met pyama korte mouw en laken, maar zij is ook zo beweeglijk, kroop altijd onder de dekens uit, dat vind ik dus ook eng, vandaar nu dus dat slaapzakje.
Overdag wel al vaker in een gelegen.

Groetjes Jeuly

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/sIVLp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - jeuly op 06 Aug 2010 22:47:34

Gewijzigd door - jeuly op 06 Aug 2010 23:08:52

Denk dat ik komende nacht overga op een pyama truitje en broekje, slaapzakje en dan instoppen. De laatste nachten moest ik er een paar keer uit, niet omdat meneer wakker was, maar omdat hij in zijn slaap zat te huilen, had zich bloot getrappeld en hoewel hij een romper en slaapzakje aanhad voelde hij toch koud aan, lekker weer instoppen en meneer slaapt verder, mama ook wel binnen paar minuten, maar je merkt het toch smorgens ^^.

En dan als het al wat lichter wordt en meneer wordt wel wakker en mama kijkt dan gaan die handjes al heel vrolijk omhoog van ik mag eruit, haha gelukkig snapt hij nu wel dat omdat het nog niet helemaal licht is, mama hem instopt, aai over de bol geeft iets mompelt van nog een uurtje dat hij nog even moet doorslapen.