Hoe is het vannacht gegaan

Hoi

En hoe is het bij jullie vannacht gegaan?

hier was het muisstil. Jasper werdt pas om 08.30 uur wakker…
dus ik heb eindelijk even lekker kunnen uitslapen.

Hopelijk jullie ook.

Pfffffffffffff hier was het niks. Ik had besloten om Eva zelf te laten komen ipv dr wakker te maken voor de fles (om 23 uur moet ik dr altijd wakker maken want dan ligt ze diep te ronken…, en de laatste tijd om 7 uur ook…) Dus om half 9 voeding gegeven(Ik geen fles Gab hihi en ik doe dr al 2 schepjes rijstebloem in, mag van het cb omdat ze goed groeit en nooit krampen heeft) En toen kwam ze om half2 (fles gegeven), daarna nog om 5 uur ( speentje hielp 3 kwartier) toen om 6 uur(fles), toen om 8 uur. en toen de fles om half 10…En ze was supervrolijk vanochtend, heeft na 8 uur wel 3 ur vrolijk liggen brabbelen in dr box, op schoot in de wipstoel. Nu ligt ze lekker te slapen… Maar misschien was het maar 1 nachtje, ik laat dr nu zelf komen voor voeding, hou geen schema meer aan, dus wel zien wel…

Oh ja en slapen tussen de middag moet ik eigenlijk wel gaan doen, heb weer bloedarmoede, dus ben dood en doodop…

Groetjes, Els

dat slapen tussen de middag doe ik nu soms nog en amber is al 15 maanden soms heb je dat echt ff nodig kidz vreten energie van van je.

zeker als je gebroken nachten hebt.

gewoon lekker gaan slapen els als de kleine ook slaapt.
heerlijk is dat ff bij tanken.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

nou hier om 12 uur en om6 uur mar toen lag ze boven de dekkens en had ze het koud.daarna tot half 8,dus ik mag niet mopperen.

hoop dat het vanacht rustig blijf

groetjes bianca

Hoera hoera hoeraaaaaaaaaaaaaa jippieeee Eva heeft doorgeslapen, en wel van een uur of 9 gisteravond tot 7 uur vanochtend!! Ik heb dr gister en de dag ervoor zelf laten komen voor voeding, omdat ze altijd zo diep sliep om 11 uur savonds, gister kwam ze dus 3 keer snachts, en nu was ze gister overdag echt heel wakker en vrolijk, geen kind aan gehad de hele dag, en maar 3 uur geslapen als het niet minder was en toen opeens doorslapen. Paul en ik hebben staan juichen in de keuken vanochtend vroeg

Liefs, Els