Hoe is het met ons?

Nou zo als belooft hier even een updateje. Ik vergat iedere keer hier te komen, en dat vindt ik zo dom, maar ik dacht er iedere keer op de verkeerde tijd aan, dus als ik dan weer terug kwam bij de computer, was het al weer weg, dat ik hier naar toe wilde gaan. Maar goed, hier ben ik weer.

Alles is goed met ons. We zijn allemaal gezond. Door de weers verandering hebben we wel last gehad van verkoudheid. Jonathan begon er mee en die heeft het ook het ergst gehad, maar was er niet ziek van of zo. Joshua heeft het ook behoorlijk gehad en Alan en ik een beetje en Talitha niet echt.

Wel erg druk gehad, was 2 weken geleden jarig en had dat weekend er voor een Amerikaanse vriendin, die ik op een zwangerschap forum had leren kennen, op bezoek met haar man en dochter. Dat was natuurlijk heel gezellig, was ook dat weekend van het hele mooie weer. En heb het toch ook wel druk gehad met wat opruimen en zo.

Gister is onze nieuwe eethoek aangekomen, die hadden we bij Bader besteld. Hier is een plaatje van wat we hebben.

Zal later wel een foto laten zien van hoe het in onze kamer staat, we hebben er namelijk nog een kastje bij gekocht, die er naast staat, maar die is nog niet helemaal klaar.

Het grappige is, dat mijn ouders vandaag komen, vooral om te helpen met de eethoek. haha, is al klaar, maar dat weten ze nog niet. Maar er zijn nog wat andere klusjes, waar we zijn hulp bij kunnen gebruiken, dus het maakt niet uit. We hebben vandaag een BBQ en dat weten ze ook niet, dus allemaal verrassing, hehe.

Talitha en Joshua hebben nog 3 weken school en dan is het vakantie. We vertrekken aan het eind van de 1ste week naar Schotland voor 2 weken. En Talitha gaat in de 1ste week van Augustus nog naar een Christelijk Kinderkamp, wat vlak bij Oud Valkeveen wordt gehouden.

Volgende week Vrijdag hebben we feest. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en we gaan naar Friesland, maar we weten niet wat we daar gaan doen. Flauw he, hebben ze niet verteld. Talitha is vrij van school die dag, Joshua ook natuurlijk, maar hij is nog maar 4, dus we hoeven het niet specifiek aan te vragen.

Nou ik geloof dat dat het zo ongeveer wel was. Jullie zijn zo ongeveer weer uptodate met onze gebeurtenissen.