Hoi,
Heb zelf al wat gespuit over hoe het gaat met onze dochter op school.
Maar was benieuwd hoe het met de andere first timers ging. En hoe bevalt de moeders het. Zo een leeg plekje over dag.
We hebben van de week voor het eerst een ouderavond gehad en ik ga van de week op school helpen met versieren ivm thema herfst vind ik zelf best spannend.
Onze dochter vind het reuze gezellig en intressant op school. Ondanks dat ze s’middags thuis blijft tot aan de hersftvakantie mist ze niet veel. de juf bespreekt met mij wat ze die middag gaan doen. Vaak speel ik er dan thuis na het slapen erop in. Maar meestal is het iets van gym of vrij spelen.
Ook heeft ze haar eerste speeldate gehad. Best grappig en spannend hoor een kind in huis dat jezelf niet kent en zijzelf ook pas een paar weken.
Hiervoor had ze wel eens een speeldate maar dan met iemand van de psz waarvan de moeders het ook leuk vinden even met iemand anders koffie te drinken. En die je al langer kent van de psz dan.
We hebben ook al een weekje gehad ik noem het de na drie weken dip van ik wil niet naar school ik wil bij jou blijven en dan ook echt niet willen loslaten. Maar nu vraagt ze op zaterdag al wanneer is er weer school.
groetjes
lon106