Hoe is het met de allergie, Sandra mv Charlotte?

Hoi Sandra,

Ik vroeg me af of jullie al verbetering zien? Moet je nog steeds op je voeding letten? Of weten jullie al waarvoor ze allergisch is?

Gr Sandra

Oei, ik ben een tijdje niet op dit forum geweest (DRUK met twee kindjes!) dus vandaar de late reactie.
Inmiddels volg ik 5 weken het volledig hypo-allergeen dieet en de resultaten zijn goed! De uitslag in haar gezichtje is helemaal weg!! Helaas heeft de diëtiste gezegd dat we beter niet kunnen gaan provoceren, omdat Julia haar lichaampje al zo veel te verduren heeft gehad… ik zit dus nog maanden aan het dieet vast!
Vanmiddag heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk met alternatieve geneeswijzen, waar de NAET therapie wordt toegepast. Ik heb er erg goede verhalen over gehoord van moeders met kindjes die voedselallergie hebben. Ik hoop zooooo dat het zal helpen! Volgende week dinsdag kunnen we terecht.
Ondertussen heeft Julia ook wéér spruw. Charlotte had haar aangestoken met een flinke neusverkoudheid en gelijk stak de spruw ook weer de kop op.
Het zit onze kleine meid echt niet mee en toch blijft ze maar lachen.
Voor mij is het ook zwaar. Eigenlijk moet ik 2 juli weer aan het werk, maar in overleg met mijn baas blijf ik voorlopig ziek gemeld. Ik moet echt weer wat beter in mijn vel zitten voordat ik weer ga werken.

Groetjes, Sandra

Dat is fijn, dat er verbetering is. Wel balen dat je langer door moet gaan met het dieet. Maar je, je hebt er wel baat bij .
Ik ben ook erg benieuwd naar de NAET therapie. Proberen kan altijd natuurlijk!!
Heel veel succes nog de komende tijd, hopen dat het snel weer goed gaat met Julia!!

Gr Sandra