Hoe is het gegaan de nacht?

Hallo Allemaal,
We hebben al een flink forum over de nacht en ben nu wel benieuwd hoe het gaat met Julia !
Ik hoop dat het volhouden toch een beetje werkt. Demi kwam vannacht weer om half 4 en heb weer de tut erin gedaan, zo is dat een keer of 3/4 gegaan en haar vanmorgen om 7 uur pas weer gepakt, althans mijn vriend, want ik heb nog steeds een beetje griep. Voel me al een stuk beter dan gisteren, want toen kon ik helemaal niks ook ivm mijn spit. Wat een ellende. Nu is het zo dat ik me beter ga voelen na veel slapen en rusten en nu krijgt mijn vriend waarschijnlijk de griep. Zo blijven we me maar aan keutelen. Ik hoop dat het zo over is bij me, want het is zwaar rot als je niet je eigen kindje eten kan geven omdat je bang bent dat zij het ook krijgt.
Maar Wendy vertel…hoe is het gegaan vannacht ?
En Nancy hoe voel jij je ? Ben je al wat rustiger geworden of loop je nog met de knoop in je maag voor je moeder (wat te begrijpen is).
Liefs Natasja

Nou,hier ging het eigenlijk boven verwachting goed!!!
Om half 11 papfles gegeven, toen is rond 3 uur ff wakker geworden, normaal wil ze geen tut, maar 's nachts op de een of andere vreemde manier wel, dus tut erin, en toen om 6 uur, ala met al mag ik niet klagen

Balen joh, je krijgt alles ineen, en dan je vriend ook nog
Maar je kan het nooit verkomen hoor dat Demi het ook krijgt, bouwen ze ook weerstand van op
En ook ik ben wel nieuwsgierig naar Nancy…
Liefs Wendy

goedemorgen meiden
lekker dat het goed is gegaan
ja ik loop nog steeds te stressen in mijn hoofd
je moet ook niet te veel opzoeken op het internet
in zulke situaties maar goed je doet het toch
voorlopig ff afwachten morgen krijgt ze de uitslag
ik moet vanmiddag naar het zieken huis
weet je het is zo een gedoe die kleine naar me moeder
brengen (is niet handig om mee te nemen)
ik moet om twee uur en om drie uur komen die jongens uit school
ben ik dan op tijd terug???
toch maar aan de buurvrouw vragen of ze na school daar mogen??
of geef ik een sleutel (hij is tenslotte 10)??
dilemma’s dilemma’s
maar gaat goed komen hihi
dat komt het altijd

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Gekkenhuis!!!
Geloof dat ze wel 5 x wakker is geworden, heb er elke x de tut gegeven, en echt vrolijk werd ik er niet van, maar denk eigenlijk ook dat ze midden in een sprongetje zit, heb ff zitten lezen en er zit er weer een aan te komen, bleeeegh.
Dusss weer een week stress, slecht slapen, huilen, maar goed dat kunnen we ook wel weer handelen

Liefs Wendy

En Nancy, is er nieuws???

Liefs Wendy

Nou WEndy,
Hier idem dito. Ik heb haar gisteren zelfs voeding gegeven voor hongerige baby’s omdat ze toch meer eten wil, maar ik mag haar voeding nog niet ophogen, omdat ze nog te licht is.
Ik dacht dan slaapt ze misschien wel helemaal door, maar om 4 uur ging het gehuil weer aan de gang. Ik heb elke keer tut erin gedaan, maar mocht niet baten. Elk kwartier tot half uur was het bingo. Nu vraag ik me af of ik toch niet nog die nachtvoeding moet geven, maar eigenlijk zie ik dat niet zitten want dan ben ik weer terug bij af. Dus we moeten maar vol blijven houden, maar ook ik ben kapot van die gebroken nachten.
Dan is een keer de fles geven nog minder vermoeiend dan elke keer die tut erin doen omdat ze anders niet slapen.
Nancy, jij hebt een keer gezegd dat we geen nachtvoeding meer hoeven geven als ze een week doorslapen, maar zou Demi dan die nachtvoeding nog echt nodig hebben ? Ze krijgt meer dan genoeg op een dag en een extra voeding wordt dan weer teveel.
Wendy, zit er bij 8 weken ook een sprongetje (jou boek oei ik groei)
Liefs Natasja

Jaaaa!!!
Bij 9 weken is er weer een, en die kondigt zich al een week van te voren aan
Dussss…
Succes meid… Geloof dat ie niet zo heel heftig is
Maar het slapen is gewoon altijd slecht tijdens zo’n sprongetje

Liefs Wendy

Nou Wendy dan ga ik nu een leuke week tegemoet !!!
Balen he dat wij het niet voor elkaar krijgen om die kleintjes de nacht door te laten slapen. ZE doen het een dag goed en dan weer niet, dan weer wel en dan weer niet. Wat moeten we er toch mee aan ? Dat laten huilen doet zo’n pijn van binnen wordt je gek van, maar aanhouder wint zeggen ze. Nou na 3 dagen hebben wij het toch nog niet bereikt.
Wat een toestand.
Ben je nog wel steeds consequent ?
Natasja

Yep, ik laat me niet meer piepelen
Geef haar de tut, en ga onder de deken liggen
Ach, ooit moet het lukken, toch?

Liefs Wendy

Ja maar volgens sommige mensen op het forum moet het zomaar opeens voorbij zijn, maar wij blijven maar aan keutelen. Bij jou is het een ander verhaal natuurlijk omdat julia al 5 maanden is, maar Demi pas 2 maanden, dus zou ik haar die nachtvoeding toch nog moeten geven denk je ? Zou ik niet teveel van haar verlangen ?
Liefs Natasja

Niet gaan twijfelen, nu!!
Je doet het goed, als je nu weer begint is de afgelopen week voor niets geweest en moet je zo weer opnieuw beginnen.
Ook demi zit in een sprongetje waarschijnlijk, en dan is het een gegeven dat ze slecht slapen.
Alles is eng en haar wereld ligt op z’n kop.
Dus met geduld komen we er wel

Liefs Wendy

Nee dat is waar. Ik moet ook gewoon volhouden, zoals jij altijd zegt “ik deel de lakens uit”, en dat moet ik ook volhouden, maar je gaat zo twijfelen he ? Heeft ze hem nou wel of niet nodig 's nachts ? Gewoon volhouden dus ? Oh ik hoop zo dat dit snel voorbij is, want ik vind het zo zielig, maar ja de aanhouder wint.
Volgende week ben ik mijn laptop kwijt, want daar zit een super virus op dus ga jullie dan wel allemaal missen, kan ik niet bijhouden wat er allemaal gebeurt hier op het forum.
Liefs Natasja

He jammer!!!
Dan moet je zoveel erna lezen
En hoe moet dat dan als je ff onzeker bent???
Jeetje, balen meid…
Als je het echt niet zit zitten mag je ook bellen hoor

Liefs Wendy

Ja dat is echt K*T, maar ja dat is niet anders. Hij moet echt een keer nagekeken worden, maar baal daar wel van ! Maar anders kan ik zo helemaal niks meer. Kan zelfs geen mailtjes meer versturen. dus kun je nagaan !
Ja dan heb ik een probleem als ik onzeker ben, maar bellen dat zal niet meevallen. We hebben elkaars nummer niet eens. En Nancy is dan ook al op vakantie dus schiet niet echt op ! Dan moeten jij, nancy en ik elkaar gewoon een tijd missen. Wat een toestand.
Ik wil je mijn nummer wel geven, maar is niet zo handig als dat hier op het forum komt te staan !
Natasja

Heb een mailtje gestuurd met mn nummer, als je het nodig hebt!
Maar het komt wel goed, joh!
Wij zijn de baas

Liefs Wendy

hoi meiden
wat een toestand
ik heb gezegd dat ik na een week doorslapen niet meer aan nachtvoeding begin
maar dat is wel ieder voor zich natuurlijk
hihi ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie kindjes honger lijden snachts
ik heb makkelijk praten natuurlijk dit mijn derde
onzekerheid projecteer je ook op je kindje he hahah dus ff heel stoer
doen in bijzijn van hihi
in het begin was het bij mij de ene nacht wel de andere niet dan weer twee nachten niet dat rommeld een beetje en op den duur moet je een knoop doorhakken en volgens mij was het zelfs korter dan een week
ik moet ook eerlijk zeggen dat ze nooit wakker is geworden hoor
maar oke die slaapt op de dag helemaal niet he dan moet je wel snachts toch

mijn moeder is gister zelf gebeld door de huisarts en het zieken huis
ze moet naar het zieken huis voor gesprek en hoe verder
ik heb een heel gesprek gehad met mijn man en hebben besloten dat ik niet op vakantie ga
ik wil mijn moeder bijstaan wat ze dan ook mankeert, denk dat ze zo wie zo het zieken huis in moet en daar is ze als de dood voor
dus ik wil er voor haar zijn
met een baby op wintersport is echt drie keer niks
dus ik blijf thuis met me dochter
en papa gaat waarschijnlijk met de jongens en misschien zijn zus
woensdag weten we meer en dan gaan we knopen doorhakken
of we annuleren of dat hij wel gaat?? wat vinden die jongens ervan?
we zeggen nog maar niks
en weer is het afwachten pffffff

Godsamme Nancy,
Dat is toch even schrikken hoor, je moeder moet op gesprek komen ! Bah echt heel klote zeg !
Goed van je om toch niet op vakantie te gaan. Schiet ook inderdaad niet op met een baby en je zit dan toch niet op je gemak daar !

Ja wat betreft dat doorslapen dat is toch niet zomaar opgelost, maar ja niks aan te doen. We houden gewoon vol.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en als je wilt praten dan moet je gewoon even een forum aanmaken en zullen we je proberen op te beuren. As dinsdag ben ik wel mijn computer kwijt dus weet niet wanneer ik weer kan reageren.
Liefs Natasja

Jee heftig, nancy!!!
Alle begrip hoor, ik zou ook thuis blijven…
Sterkte wijffie, en we steunen je!!

Liefs Wendy

hoi natasja
bedankt voor je mede leven
wel lekker om ff je hart te luchten
aan totaal ‘vreemde’ hihihihi
en wat betreft het doorslapen je gelooft het nu niet
omdat je er midden in zit, maar ineens is het over echt
geloof me , ik hoop snel voor je
bij de middelste duurde het t langst 12 weken dus houd vol
hihi zit smorgens als ik de fles zit te geven wel eens aan jullie te denken
dat jullie dan ook een fles aan het geven zijn
lache hoor

Haha, jullie schieten ook altijd ff door mijn hoofd als ik weer eens met de fles zit, leuk he?
En ja, het gaat vanzelf over daar ben ik van overtuigt het is alleen zo heavy, dat je niet een nachtje ff lekker door kan slapen

Liefs Wendy