Hoe is het bij jullie

gegaan

hier was het echt knallen hoor erg gezellig alle vingers tellen we nog dus datis weer een hele opluchting.

de kids hebben we om half 12 uit bed gehaald en die vonden het prachtig,dylan heeft pijltjes gedaan metopa samen,en hans het sier vuurwerk en echt hele mooie hoor pffff.

we hebben ze net op bed gedaan en opa en oma thuis gebracht.

dus zou mij benieuwen hoe laat ze komen deze dag haha

iedereen verder een fijne dag

gr.bianca

groetjes bianca

wij waren alleen, jordy en roy hebben door geslapen jordy tot het voorbij was de oen want die werd om 10 over 1 wakker en wilde naruulijk niet meer slapen, ik zit hier ook met onwijze wallen onder de ogen hihi

om 6 uur gister voor jordy vuurwerk afgestoken hij vond het helemaal te gek zat maar ohhhh ohhhhh jaaaaaa ohhhhhh hahahaha

de sterretjes vond ie niks aan nee meneer wil gelijk het echt werk zien haha

verder dus rustig, wat tv gekeken gegeten gedronken, en 12 uur natuurlijk klinken met een hoop trannen want het jaar is wat raar gelopen natuulijk aan de ene kant heel mooi want je hebt een mooie zoon maar verder gewoon k**, maar goed we houden hoop dit gaat ons jaar worden…

Tries

Allemaal de beste wensen en ik hoop voor iedereen een heerlijk, gezond jaar.

Ook wij waren met de griep geveld tijdens de kerstdagen. Lag zelf in bed, maar we zijn er weer bovenop en hebben oudjaarsavond met vuurwerk en lekkere hapjes gevierd. De kids even voor 12 uit bed gehaald en de rest van het vuurwerk afgestoken. Ze hebben er echt van genoten.

Veel liefs van Marty

hoi, de beste wensen voor iedereen!!! Nou, Tries, inderdaad hoor, 2003 wordt jullie jaar! Met alleen maar ups en even geen downs meer. Ik hoop het van harte!!! Mijn oud en nieuw was errug hectisch! Moest werken… en de kids waren helemaal overprikkeld en overspannen door het vuurwerk, snapten er niks van, dus chaos!!! Ian heeft doorgeslapen, heerlijk…