Tja, lastig.
Wij zijn net terug van vakantie in Spanje en Dion is 3 jaar en 2 maanden en hij snapt nu heel goed dat het lang duurd en we hielden hem bezig door Smarties te geven
hihihi die had hij nog nooit gegeten en ik dacht die hou ik achter de hand.
En ik had een nieuw boek gekocht en ingepakt en die vond hij heel leuk en hadden we een half uurtje gelezen en zo kwamen we de tijd wel door maar ik weet niet of hij het 4 uur had volgehouden zonder driftbui of wat dan ook.
Op de terugweg was hij in slaap gevallen op mijn schoot en moesten we hem wakker maken omadat we gingen landen.
Toen hij 1,5 jaar was was het drama, op de terugreis bijna alleen maar gehuild en gejammerd omdat hij niet op zijn stoel wilde blijven zitten, hij was te klein om te begrijpen wat er gaande was.
Jullie oudste is 2,5 dus die kan je misschien voorbereiden op het vleigen en op de vakantie door er een boekje over te lezen en te vertellen waar jullie naar toe gaan, dat hadden wij ook met Dion gedaan.
Alleen toen we op vakantie waren vroeg hij meerdere malen wanneer hij weer naar zijn eigen huisje ging, hij had het idee dat we een dagje naar Spanje gingen of zo … ook s’nachts werd hij wakker en dan wilde hij naar huis en met zijn eigen spulletjes spelen zei hij dan.
Met jullie dochter zal het wel makkelijker gaan, ik denk dat ze ook wel even zal slapen.