Hoe het weekend hier was!

Ja, dit weekend was het zover, de zomer feesten. Elk jaar een groot spektakel, waar o.a. een jammarkt. Die schijnt nog al populair te zijn, mensen komen van heinde en ver om er naar toe te gaan. Is ook te merken want je eigen auto kun je hier dan niet meer kwijt, maar goed, dat hebben we die dag er wel voor over. Natuurlijk was er ook een kermis, en een rommelmarkt, en in de avond feest in de Tent. Wordt groots uitgepakt (voor een dorp dan) en op zaterdag komen soms nog best bekende namen. Een paar jaar terug was bv Anouk er, en Gordon. Ach ja, moet eerlijk bekennen, dat we dit jaar niet echt mee hebben gedaan aan het feest, we hebben natuurlijk Bo, hadden geen oppas, bezig met zindelijkheidstraining en ach, het was zo ook goed. Maar dit wilde ik jullie niet onthouden, een klein stukje van hoe wij hier de playback show doen. Ik doe er zelf niet aan mee hoor, maar eerlijk is eerlijk, ik vond het wel heel erg mooi en ben best een beetje trots op mijn mede dorp bewoners

http://www.tctubantia.nl/regio/achterhoek/9320444/NCG-Vlearmuze-wint-playbackshow.ece

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi Woezel,

die zomerfeesten zijn er echt weer deze tijd he!
Zo hebben wij dit ook gehad ( 4 donderdagen die allemaal verregend waren)
overdag braderie en 's avonds gezellig band op de markt e.d.
Zo hebben wij 2x oppas geregeld voor 's avonds , ene keer zijn we een uurtje geweest, (om 2300 uur waren we weer thuis) en de 2e keer oppas geregeld,
wilde net op de fiets stappen, drup… drup… drup…

5 min. later flinke stortregen, maar besloten thuis te blijven.

Nu weer een week later (afgelopen donderdag) 1e keer trainen (weer oppas geregeld)
WEER flinke regen en onweer.

Het lijkt wel of de donderdagen letterlijk DONDER dagen zijn haha

Maar volgende week nw poging haha!

Hoop dat je het leuk gehad hebt, en idd soms heb je geen oppas, en kun je niet overal naar toe.

mooi stukje wat je meegestuurd hebt!

gr. mamma van 2 kids

superleuk! in Bladel waar mijn ouders in de buur twonen is ook altijd zomerfeest. maar hier was het al geweest. (slecht weer gehad)
daar was het beter

Gaaf gedaan zeg, die decors ook heel gaaf.

Groetjes,

Michèle