Hoe hebben jullie qua slapen je avond ingedeeld?

Ik maakte Dion nooit wakker voor een “laatste” voeding.
Anders kom je er nooit achter wanneer ze door gaan slapen.
Ik voede op verzoek (borstvoeding)
Hij sliep in zijn eigen bedje (benede was hij huilirig en wilde rust na een drukke dag, was altijd snel overprikkeld) om 20.00 ging hij naar boven, hij melde zich altijd om de 3 uur maar vanaf 9 weken sliep hij na 20.00 langer door en melde zich pas om 1.00 (vreselijke tijd want ik lag dan in coma natuurlijk hahah) dan weer 4.00 en 7.00
Het werd steeds later dat hij zich melde na 20.00 uiteindelijk werd het 5.00 en met 8 maanden sliep hij door tot 6.00-7.00 uur
Ik wilde het zo natuurlijk mogelijk laten verlopen, uit ervarig heb ik gemerkt dat het niets uitmaakt om je kind de nacht door te laten slapen door een late voeding te geven, Dion melde zich toch wel weer in de nacht.
Baby’s die voedingen gaan laten vallen doordat ze langer gaan slapen tussen de voedingen door doen dit meestal aan het begin van de avond, ze slapen dan langer en dieper, je kan er dan voor kiezen zelf lekker vroeg naar bed te gaan dan te wachten tot het 23.00 uur is want de kans is groot dat ze zich s’nachts dan toch weer melden ondanks de late voeding.

Gewijzigd door - vlokje03 op 22 Nov 2010 22:00:51