Hoe groot zijn jullie kindjes van rond de 8 maande

hoe groot zijn jullie kindjes van 8 maanden en is het gemideld ik moet morgen weer ben benieuwd of ik kometaar krijg

Hoi,
Mijn (grote) dochter was 4 weken geleden 10125gram en 72cm lang. Ze was toen bijna 8 maanden. Ruim boven het gemiddelde.
Waarom denk je dat je commentaar krijgt? Ik moet zeggen dat ondanks mijn dochter erg groot is ik er nooit commentaar op heb gehad.
Groetjes Nancy

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/5VmOp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 07 Jul 2010 15:34:11

Dion was met 8 maand 7,5 kg en 67cm. Hij zit altijd rond de middenlijn.

hier op het cb zit een ouderwetse vrouw en nog een paar de een zecht dit en de ander dat als ze weet dat mick een kwatier per dag in een loopstoeltje loopt word ze al gek

Loopstoeltjes zijn ook erg slecht voor de heupen en bovendien erg gevaarlijk!!!
Maargoed, ieder zijn mening.
Mijn dochtertje was met 7 maanden, zo’n 2 weken geleden, 70 cm en 8100 gram.
Volgens het CB net wat boven het gemiddelde, maar was prima in orde.

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

Mama1980

Ligt er maar net aan hoelang jij je kindje in het loopstoeltje laat zitten. Zowel Madelon van bijna 20 jaar heeft erin gezeten en Dylano ook en die mankeren geen van tweeen iets. Tuurlijk moet je ze er geen uren in laten zitten, maar dat snapt iedereen wel denk ik.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

de mijne was met 7 maanden 68cm lang en woog 8210 gram

ben ook erg tegen op loopstoelen. je dwingt je kind een houding aan te nemen wat het nog niet kan als je er zo over denkt en alle andere bla even uit je hoofd haalt dan snap je nog eens waar je mee bezig bent en kun je altijd nog de keus maken of je het nog zal doen of niet

en dan het verhaal de mijne heeft er geen letsel aan overgehouden…ook blaaa want dat weet je niet zie het gewoon als rimpels, die zie je ook pas als je te oud wordt als je het eerder had geweten begon je op je 10e al in te smeren toch hahahaha niet lullig bedoeld hoor! het is maar een mening.

Hallo mijn dochter word 20 weet wel wat ik zeg hoor. En neem niet aan dat je je kindje er in zet als het nog niet kan zitten! En als het kan zitten neemt het geen aparte houding aan. want dan zit het gewoon en dan kan het kindje zelf bepalen of hij/ zij de voetjes op de grond zet. En dan is het geen onnatuurlijke houding meer. Maar ieder zijn ding.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hier met 6,5 maand 69,5 cm en 9,2 kilo!!! Hollands glorie dus

22-12-2009 colin geboren

tis niet zo dat hij er lang in zit en als je een baby hebt die bijna de hele dag huilt omdat hij recht wil en zodra ik hem er bij iemand er in zetten hij gelijk weg rende en het uit gierde van het lachen weet ik zeker dat jij er ook een zou halen
als moeder zijn wil je gewoon je kind gelukkig zien en hij kan zelf zitten en kruipen dus dan mag het het geld meer voor baby;s van een maand of 5 dat dat niet goed is en hij heeft hem pas een week en tis geen slappe pop dus denk niet dat het voor hem slecht is als ik d8 het ziet er niet uit hij zit niet lekker had ik het niet gedaan

De meningen over een loopstoeltje zijn idd verdeeld, maar als een kindje goed kan zitten, en kruipen, dan kan er op zich geen kwaad in als de kleine een kwartier of een half uur per keer in zit. En al helemaal niet als ze zich zelf al op trekken tot staan.
Ieder zijn eigen ding, maar ik kan mij voorstellen dat er moeders zijn die zich een beetje aangevallen voelen. Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen, dat als je een kindje hebt wat veel huilt(en sommige kinderen doen dat zonder aanwijsbare reden), en eindelijk stil is en lacht, wanneer hij of zij in de loop stoel zit, dat je dan toch voor die loop stoel kiest.

liefs woezel

Gister bij CB geweest.
gewicht: 7070
lengte: 71
hoofdje: 42.6
Hij is nu 7 maanden en een paar weken

damian was met 7 maanden en 9 dagen 8685 gram lengte hebben ze niet gedaan want die doen ze bij ons de ene keer wel andere keer niet maar hij heeft nu maat 74. het is een flinke knul maar nog nooit commentaar op gekregen van cb want zowel lengte als gewicht zitten boven gemiddeld en kloppen wel met elkaar

Onze dochter (Shayna) was met 8 maanden 9305 gr. en 71 cm
Onze zoon (Aidan) was met 7,5 maanden 8770 gr. en 68 cm

Allebei gemiddeld

[img]http://lpmm.lilypie.com/wBw6p2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Premature Baby tickers” />
Melanie Hengeveld

Hey, mijne is (vandaag) 7 maanden (jippie), dus ik zou het niet weten, maar voor commentaar zou ik me niet zo druk maken. Wat ik hier ook vaak lees, de ene heeft een cb met veel commentaar, de andere een makkelijk cb.
Mijn kinderarts is heel erg van: gezond verstand gebruiken, en daar ben ik heel blij mee. De assistenten daarentegen weer wat strakker, ach ja…
Vorige keer was Sarah te kort , tja, wat moet ik dáár nou mee, oprekken?? Trouwens, ik vind het meten van babies toch niet zo heel erg nauwkeurig. Zelf het hoofd tegen de plank houden en de assistent meet de voeten. De ene keer ligt Sarah met haar schouders hoger dan de andere keer.
Tussen 4 en 6 maanden was ze 2 cm gegroeid, ze was 64 cm, dat geloofde ik dus echt niet, want qua kleren zat ze al krap op maat 68.
Dus er zal wel een cm of 2-3 mis zijn gemeten.

Ow, en alle baby’s zijn goed zoals ze zijn
Groetjes, Boukje

Jasper was met 8 maanden 71 cm en 8635 gram.

En…heb je nog commentaar gekregen?

Groetjes Carolien

nee alles was goed hihi en de loopstoel mog gewoon wand hij kan al zelf staan
hij is nu 8 maanden en 7.8 killo en bijna 69 cm dus iets onder de lijn maar wel goed

Jaaaaa eindelijk kan ik dan ook reageren. Muriel word over 4 dagen 8 maanden. We zijn vanmorgen naar het CB geweest. Ze woog 7255 gram en was 67 cm.