Sandra1980: ik ga hier maar niet op in mijn man en ik zijn nog steeds ontzettend slank dus slecht en ongezond is het Turkse eten echt niet maar we gebruiken te veel tomatenpurree gepaard met boter en zo nog meer gerechten met boter ipv olijfolie… kan het zo niet uitleggen mis. moet je maar eens Turkse eten dan weet je wel wat ik bedoel…ik zie Meric nog geen Turkse rijst eten waar vet in zit want dat is Turks eten en ook geen met gehakt gevulde wijnbladeren dus ik vind persoonlijk dat wij niet zoveel groente gebruiken in onze gerechten maar meer vlees en aardappelen…Turks eten is ten slotte lekker eten dat kun je niet vergelijken met Hollands stamppot daarom is het voor jou mis. makkelijker dat je kindje met de pot mee eet.
er komt heus wel een dag dat hij wel mijn zelf klaargemaakte groentehapjes zal eten maar goed het is maar bijvoeding! dus niet zo aanvallen…mij gaat het erom dat hij gewoon gezond eet momenteel en als hij nu nog perse uit potjes wil eten dan vind ik dat prima omdat ik weet dat dat beter is voor hem. brood ging er ook amper in het is een kwestie van oefenen nu eet hij wel een hele brood op dus dat andere komt ook nog wel hoor.
ik wil gewoon niet dat hij nu al Turks gaat eten waar vet in zit. ook al is het niet zo veel vet…