Hoe geven jullie vlees

kom ik weer met mijn eet vraag. Op het moment zal die 11 maanden sprong nog wel even aanhouden, want het eten en drinken is echt een drama. Krijg bijna niets binnen. ohohoh. nu wil ze ineens thee uit mijn glas ipv haar bekertje…
Maar goed, ik vraag me ook af hoe jullie eigenlijk kip geven. Ik doe dit nog steeds door de blender, maar zou ik dit eigenlijk ook in stukjes kunnen geven.(kip is zo droog omdat deze door en door gaar moet zijn) ben bang dat dit in keel blijft steken.
En doen jullie de groenten en aardappelen apart op het bordje of nog steeds prakken. Ik bedoel ze wordt bijna 1 jaar en als ze met de pot mee kunnen eten…ja dan is het toch niet eeuwig prakken.

groetjes J

Bij ons werd vanaf ongeveer 10 maanden alles gewoon in stukken gesneden, en dan lekker happen Hier heeft ze zich maar 1 keer echt verslikt en dat was met een erwtje! Tja weet niet wat wijsheid is, maar ik heb nooit potjes gebruikt, of een blender, heb altijd alles geprakt of kleingesneden, en ze eet nu gewoon goed (2,5 jaar) dus zal wel okay zijn, dacht ik!

Jessey is 9 maanden, maar als zij kip krijgt kook ik die met de gronte mee en daarna prak ik het grof samenmet de aardappels. Nooit problemen gegeven, zo kauw het netjes met haar 4 tanden haha

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Met 11 maanden kun je haar makkelijk kip in stukjes geven. Tim heeft nooit potjes gehad. Blender hebben wij maar heel even gebruikt en zijn al vrij snel op het prakken van groente en aardappels overgegaan en het geven van kleine stukjes vlees. Hou ouder ze worden hoe grover je de stukjes kunt snijden. En Tim heeft zich nog nooit verslikt.

Groetjes,
Sandra

Ik zal dan toch maar eens proberen deze klein te geven. Zo te lezen moet dit lukken. Maar doen jullie de kip koken. Ik heb deze tot nu toe gebakken in olie?

Groetjes J.

Ik kook de kip altijd met de rijst.
Eerst de kip in heet water en als het water kookt rijst erbij.
Dan laat ik het samen koken en weet ik ook zeker dat de kip goed is.

Ik heb in het begin alles in de blender gegooid.
Maar na een maandje ongeveer ben ik alles gaan prakken.
Sommige dingen prak ik wel heel fijn omdat H.ayley volgens mij niet weet hoe ze moet kauwen…
Ze probeert het zo door te slikken of van een liga bv breekt ze een half stuk af en denkt het dan zo door te kunnen slikken…

quote:
Ik zal dan toch maar eens proberen deze klein te geven. Zo te lezen moet dit lukken. Maar doen jullie de kip koken. Ik heb deze tot nu toe gebakken in olie?

Groetjes J.

Bakken is ook prima hoor.
Hebben wij ook altijd gedaan.

M.