Hoe gaat het met school

bij alle kindjes,kunnen ze al wennen,ene de mama’s en papa’s kunnen jullie al wennen aan de stilte

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Evianne gaat sinds vorige week naar de psz 2 ochtenden. Tot nu toe gaat het super en de juffen zouden willen dat het bij alle kindjes zo goed ging, ze doet heerlijk alles mee en heeft nu al een favoriete juf. hahaha juf Anja. Ze heeft wel 4 juffen, elke ochtend 2. Ze vind het erg leuk merk ik, maar meer krijgen we er niet uit hahaha. Ze is wel erg moe als ze geweest is, maar dat is erg begrijpelijk nog. Hopelijk blijft het lekker goed gaan zo, want ze zeiden wel dat ze misschien een terugvalletje zou kunnen krijgen en ineens niet meer wil. Ikke ben blij dat Jessin nog lekker thuis bij mamma is hahaha

he dat klinkt goed zeg,dat ze het naar haar zin heeft,hoop niet dat ze een terugvalletje krijgt…ene begrijpelijk dat ze moe is hoor waren ze hier ook,van rustig doen wat je zelf wilt,naar school en dan toch opdrachtjes doen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ze mogen hier op de psz zelf weten wat ze willen doen. Ze hebben wel een paar dingen die ze standaard doen zoals het kringetje bv. Uitgangspunt is, de kindjes lekker zelf laten spelen, leren doen ze dadelijk nog genoeg.

wat tof dat het zo goed met haar goed… zal voor jou een hele opluchting zijn!!hoop voor je mee dat het zo goed blijft gaan…

liefs jessica, &

Hey, leuk om te horen As!
En dat terugvalletje dat hoor je idd vaker.
Hoop dat het je bespaart blijft (isse niet leuk) maar ja, ze houden er geen trauma’s aan over hoor (hooguit de mamma’s hahahahah )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja hier helaas een terugval dus
De 1e 2 weken was Milan blij, dag mama kus en hij keek me niet meer aan, maar nu komt ie als een aapje aan m’n nek hangen en gaat heel zielig kijken…
Mi-jan (zo noemt hij zichzelf) hoeft niet te huilen he mama? Mama komt zo trug he? Ja zegt ik dan mama komt zo terug, mama gaat even strijken en dan komt ze jou weer halen, hij veegt dan al tranen af die er (nog) niet zijn…
En als de juf hem van me overneemt gaat ie hartverscheurend huilen
Pfff en dan fiets ik dus met een dikke keel naar huis zucht
Zo gauw ik uit beeld ben is het weer goed hoor, maar is niet leuk om zo weg te gaan, maar ja…

Demi vind het nog steeds super, vandaag had ze voor het eerst afgesproken met een klasgenootje, Jedey (zo heet ze) kwam uit school gerend mama mama ik wil met demi afspreken, och dacht ik er zit nog een Demi op school (dufff) maar het ging dus om mijn Demi, en ze vond het superleuk
Ben hier echt heel erg blij om, Demi maakt moeilijk contact met andere kinderen en claimt de juf, dus ik heb haar 2 weken geleden een vriendenboekje kado gedaan om haar wat te stimuleren met andere kinderen te spelen ipv met Juf Anja…
Het lijkt nu vruchten af te werpen
Maar nog steeds als ik vraag goh Demi hoe heten je vriendinnetjes op school? Juf Anja zegt ze dan, en dan zegt ik weer, nee joh, de juf is het vriendinnetje van alle kindjes, ik bedoel je klasgenootjes, en dan zegt ze nee dat hoef ik niet, ik wil alleen spelen ik maakte me daar best zorgen om, ze taalt echt niet naar andere vriendinnetjes of vriendjes, ze leeft echt in haar eigen wereldje, pffff moeilijk af en toe …

Groetjes Nathalie & Co

ach gossie milan,krijg je toch een brok in je keel als hij tegen je zegt pfffffffff

ene leuk van demi spelen met een dinnetje,is wel goed voor haar idd…hoop dat er meer komen en dat is natuurlijk harstikke leuk,en dan ziet ze de juf ook niet meer als haar vriendin maar de kindjes…

Bianca,Dylan & Kaitlyn