hoe vinden jullie het op school .kunnen jullie het vol houden .was daar benieuwd naar hoe jullie het ervaren
groetjes marielle mama van tanja
hoe vinden jullie het op school .kunnen jullie het vol houden .was daar benieuwd naar hoe jullie het ervaren
Voor Tanja is het ook bijna zover! Spannend jaar!
Soms vindt Jens het niet leuk als ie na het middageten lekker zit te spelen en dan weer naar school moet, want dan zou ie liever thuis willen blijven spelen, maar het grootste deel van de tijd vindt ie het wel leuk op school.
Hij heeft ook al een aantal keren een vriendinnetje te spelen gehad en 1x bij een vriendinnetje gespeeld, hoewel dat nog niet echt spelen MET is, maar hij ervaart het evengoed als leuk.
Hij heeft zijn eerste schoolreisje (binnenspeeltuin) er al op zitten, is erg creatief geworden met poppetjes, auto’s en huizen tekenen (daarvoor alleen zon en strand) en leert langzamerhand toch wel veel (weet de dagen van de week al in kleur, nu nog bij naam leren). Hij is nu nog wel duidelijk de jongste van de klas, de meiden bemoederen hem volgens de meester, maar na de zomervakantie (hier pas over 3 weken) komen er nog een stuk of 4 kinderen bij, dus misschien wordt het dan anders.
kaitlyn is nu een half jaar 4,en ze vind het heel erg leuk op school
ging gelijk heel de week naar school,ze was wel moe hoor meestal rond 5 uur sliep ze op de bank,net als je eten op tafel zet hahahah
merkte ik dat ze moe was hield ik haar smidddags thuis
maar ze gaat gelukkig graag naar school
ben benieuwd hoe dat nu gaat morgen laatste schooldag en dan 6 weken vrij
dylan begon na 2 weken al mag ik weer naar school en als het zover was was het altijd huilen en mama achterna rennen haahah
tja fietje is wel 4 maar gaat vanaf 5 sept pas naar school dus geen ervaring nog
groetjes Kim, mama van
en
Ik heb Jens ook gewoon alle schooluren mee laten draaien. Hij was dan wel moe en is dat nu op woensdagmiddag (vrije middag) ook altijd nog, maar daar moet ie even doorheen, denk ik. Hij had trouwens wel de mazzel dat ie rond Pasen begon (paasmaandag vrij, paasontbijt en eerder uit, daarna nog sportdag, schoolreisje) dus veel variatie.
jee wat lang moet sofie wachten kim ,maar ja ze kan nog lang genoeg naar school .lekkere doerak die kim van jou petra ,nou ik denk dat tanja ook zo is .heb ik het idee .maar goed we zullen het merken in oktober .gelukkig dat jullie kinderen het leuk vinden op school