Hallo,
Mama van Jasper, mooie woordspeling, haha. En van harte gefeliciteerd met je dochter!, super!! Ik ben ook een poosje niet op het forum geweest, maar ik zal vanaf nu weer vaker aanwezig zijn
. Heb een drukke periode gehad met verhuizing en afstuderen. En nu ben ik klaar met alles, mn werk is ook afgelopen (had tijdelijk werk), dus ik heb het nu rustig. Dat is wel even wennen moet ik zeggen.
Ik zit nu alweer in mn 30e week, dus het schiet op. Ik heb sinds een maand ongeveer erg veel last van mn buik en heb veel harde buiken. Hierdoor kan ik weinig doen en weinig lopen en dat valt me wel zwaar, mn wereldje wordt wel een beetje klein zo. Ik ben het ook niet gewend om zoveel thuis te zitten
. Vooral de pijn in mn bovenbuik (buikspieren) is erg vervelend. Ik ga nu naar cesartherapie waar ik ook tips krijg hiervoor, dus hopelijk gaat dit helpen. Ik kan hier verder ook heel weinig over vinden op internet. Het gaat vrijwel altijd over bandenpijn en die zitten daar niet (volgens de cesartherapeut). Het zijn echt de buikspieren die tegenstribbelen. Ik ben dan ook erg benieuwd of er meer mensen zijn die hier zoveel last van hebben (gehad)?
Verder heb ik een te hoge bloeddruk, maar dat is al vanaf week 10 of zoiets. Tot nu toe blijft hij stabiel te hoog, dus dat is wel positief. Hierdoor indicatie om in het ziekenhuis te bevallen, maar dat wilde ik toch al dus dat maakt niet zoveel uit. Gewoon maar afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Ik ben wel blij dat ik niet zoveel last heb gehad van misselijkheid. Dat lijkt me echt zo vervelend, ik leef ook echt mee met degenen die dat hebben gehad of nu nog steeds hebben. Ik hoop dat het langzamerhand beter gaat!
Groetjes KaatjeK