Hoe gaat het met alle zwangeren?


#21
quote:
De lijst die Sje bijhoudt in mama's hoekje, laten heel wat toekomstige meldplichtigen zien! en natuurlijk niet te vergeten mama van Rico die in 2015 de tweede verwacht !!! Misschien zijn er nog wel meer meelezende zwangeren?! Ben benieuwd,

Groetjes Carolien.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4f.lilypie.com/i7R6p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>

<a href="http://pregnancy.baby-gaga.com/">[img]http://tickers.baby-gaga.com/p/dev253pr___.png" alt=“pregnancy calendar” border=“0” /></a>


Ja ik heb in 2010 ooit een opmerking gemaakt waar die vandaan kwam geen idee maar wel erg grappig dat hij nu weer naar boven komt haha!


#22

Dank je mini-boy.

Nee, ik slik geen medicijnen. Na mijn zwangerschap van Tim heb ik zoals je weet meerdere miskramen gehad. Bij de 2e miskraam heb ik wel om medicijnen gevraagd. Ik moest toen gecureteerd worden en dat duurde 1 week. Als je misselijk bent vanwege zwangerschap dan doe je het nog ergens voor zeg maar. Toen ik te horen had gekregen dat de baby niet meer leefde had ik zoiets van dan wil ik wel medicijnen. Heb toen ook emasefene gekregen, maar ik kreeg last van zware bijwerkingen. Moest toen direct stoppen. Erg jammer, want ik heb ze toen 1 dag geslikt en het werkte wel. Daarna kreeg ik een medicijn wat helemaal niet werkte. Deze keer wel met de verloskundige over medicijnen gehad. Verloskundige kwam daar zelf mee. Maar emasefene is het enige wat ik mag hebben en juist daar kan ik dus niet tegen.

Maar sinds vorige week ben ik ineens een stuk minder misselijk, dus daar ben ik echt zo blij mee. Wel raar hoor, vorige week zondag nog ontzettend misselijk en maandagochtend werd ik wakker en had ik nergens meer last van. In de loop van de middag werd het wel weer erger en s’avonds was ik weer ontzettend misselijk. Maar in de loop van vorige week toch steeds een beetje minder misselijk. Het is niet zo dat ik me helemaal goed voel. Het is meer de hele dag een soort weeig gevoel. En af en toe nog misselijk, voornamelijk s’avonds. Maar goed alles beter dan 24 uur per dag ontzettend misselijk. Dus hier ben ik al heel erg blij mee.

Sinds vorige week is mijn buik ineens echt aan het groeien. Draag dus nu mijn zwangerschapskleding. Nog 4 weekjes en dan zijn we alweer op de helft. 30 oktober 20 weken echo.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#23

Ja… Gaat toch ook wel snel

Ben zelf nu 2 kilo gegroeid dus nog eigen kleding. Maar savonds wel strak

Ik moet VLD week maandag weer op controle… Daarna afspraak 20 weken echó… Leuk!!!

Dat weeïg herken ik… Ook hele dag door maar draagzaam. Ook vieze kleffe smaak in mond vaak… Heel irritant!!! Tips??

Kan je al beetje genieten Sandra? En Tim die beseft het nu wel zeker… Net als jurian!!


#24

Ik was nog niks aangekomen, maar deze week ineens 2 kilo.

Ja, Tim beseft het zeker wel. Hij kan niet wachten tot Daan bij hem op de kamer komt slapen. Vind hij echt helemaal leuk. Hihi alleen roept hij de hele tijd dat we de baby ook Daan moeten noemen. Ook als ik uitleg waarom dat niet handig is zegt hij dat dat best wel kan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#25

Hoi meiden,
Inmiddels hier ook een zwangerschapsbroek aangeschaft. Zit toch net iets prettiger, vooral savonds.
1 november de 20 weken echo. Kan er erg naar uitkijken. Ben vooral heel benieuwd of alles wat te zien is in orde is. Bij Amy wilde ik vooral het geslacht weten, nu ben ik vooral nieuwsgierig of alles goed is.
Het hartje inmiddels gehoord en dat vind ik toch wel weer heel bijzonder. Nu er met regelmaat een controlle is voel ik me meer zwanger.
Verder nergens last van, behalve dat ik heel moe ben en geregeld duizelig en hoofdpijn.
Enjoy iedereen.
liefs Annelies


#26

Happylife Ja als je niet misselijk ben… Dan moet je het echt van controles hebben … Maar fijn dat het zo goed gaat! Wil je nu het geslacht ook weten? Hier blijft het geheim… Gewoon omdat ik mijn mond anders niet in houden

Leuk hè dat besef van Tim. Jurian hier ook… Nu maar verteld dat er eerst sneeuw moet komen (oeps beetje dom dallijk geen sneeuw…) en dan pas ergens kindje…

Jurian en Levi gaan ook samen slapen… Heb half hoogslaper gekocht (antraciet) en dan dwars eronder jurian zijn bed van nu (wit)… Willen in kerstvakantie in orde maken …

Hoe komen jullie 2persoons kamers eruit te zien? Of peuterkamer…


#27

miniboy ja het geslacht willen we wel weten. Het id dat de verloskundigen het weten en wij niet vond ik bij Amy al zo’n raar gevoel, dat ik daar nu niet eens over nadenk. enne…mn mond houden…neu…kan ik niet en doe ik dus ook maar geen poging toe.
Het is tot nu toe een hele andere zwangerschap. Bij Amy was ik tot diep in de 20 weken heel erg misselijk, maar nu helemaal niets. Ben ook veel minder aan het groeien als bij Amy…hou ik ook wel meer zelf in de hand hahaha, maar dan toch…we zullen zien hoe het verloopt. Mss nu toch een natuurlijke bevalling? wie weet. Eerst wilde ik zeker weer een keizersnee, maar ik kijk het nog maar even aan. Nog tijd genoeg tenslotte.


#28

@happylife, jammer dat onze postings weg zijn. Ik had jouw pasting gelukkig wel al gelezen alleen nog niet gereageerd. Weet dus niet precies meer wat je had geschreven. Wel dat je een lange bevalling had en daardoor graag een keizersnede wilde. Ik wist trouwens niet dat je zelf mocht kiezen voor een keizersnede. Dacht dat dit alleen gedaan werd als het medisch echt nodig is.

Maar goed iedereen ervaart het weer anders. Bij Tim had ik zoals ik al schreef een keizerssnede en bij Daan was het een natuurlijke bevalling. En ondanks dat het bij Daan een bevalling van ruim 50 uur was en alles tegen zat hoop ik toch weer op een natuurlijke bevalling. Maar goed dat moeten we maar afwachten, Gelukkig heb jij ook nog even om na te denken wat je wil.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#29

@sandra1980 ik zie idd dat onze posting weg is en andere o.a. van mij op een ander topic ook.
Efin…Je mag ook niet zomaar voor een keizersnee kiezen hoor. Er moet sowieso medische reden voor een ziekenhuisbevalling zijn en als je dan grote voorkeur hebt dan is het gelukkig in ons ziekenhuis zo dat het goed bespreekbaar is, wat ik ook al gepeild heb en ja gelukkig hebben we nog even te gaan, al moet ik wel zeggen dat ik de tijd vliegen vind.

liefs Annelies


#30

Bij wist je dat kun je lezen hoe het komt dat de postings van die dag weg zijn. Ja, gaat snel he, vind ik ook. Vond het bij Daan hard gaan maar nu helemaal. Waarschijnlijk omdat ik er al 2 heb rondlopen. Nog paar weekjes en dan ben ik alweer op de helft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#31

Van Jasper had ik een spoedkeizersnede, en van Lisa een gewone natuurlijke bevallig. Doe mij dat laatste maar hoor, beviel me een stuk beter!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#32

Hallo,

Mama van Jasper, mooie woordspeling, haha. En van harte gefeliciteerd met je dochter!, super!! Ik ben ook een poosje niet op het forum geweest, maar ik zal vanaf nu weer vaker aanwezig zijn . Heb een drukke periode gehad met verhuizing en afstuderen. En nu ben ik klaar met alles, mn werk is ook afgelopen (had tijdelijk werk), dus ik heb het nu rustig. Dat is wel even wennen moet ik zeggen.

Ik zit nu alweer in mn 30e week, dus het schiet op. Ik heb sinds een maand ongeveer erg veel last van mn buik en heb veel harde buiken. Hierdoor kan ik weinig doen en weinig lopen en dat valt me wel zwaar, mn wereldje wordt wel een beetje klein zo. Ik ben het ook niet gewend om zoveel thuis te zitten . Vooral de pijn in mn bovenbuik (buikspieren) is erg vervelend. Ik ga nu naar cesartherapie waar ik ook tips krijg hiervoor, dus hopelijk gaat dit helpen. Ik kan hier verder ook heel weinig over vinden op internet. Het gaat vrijwel altijd over bandenpijn en die zitten daar niet (volgens de cesartherapeut). Het zijn echt de buikspieren die tegenstribbelen. Ik ben dan ook erg benieuwd of er meer mensen zijn die hier zoveel last van hebben (gehad)?
Verder heb ik een te hoge bloeddruk, maar dat is al vanaf week 10 of zoiets. Tot nu toe blijft hij stabiel te hoog, dus dat is wel positief. Hierdoor indicatie om in het ziekenhuis te bevallen, maar dat wilde ik toch al dus dat maakt niet zoveel uit. Gewoon maar afwachten hoe het verder gaat verlopen.

Ik ben wel blij dat ik niet zoveel last heb gehad van misselijkheid. Dat lijkt me echt zo vervelend, ik leef ook echt mee met degenen die dat hebben gehad of nu nog steeds hebben. Ik hoop dat het langzamerhand beter gaat!

Groetjes KaatjeK