malawimamajada, natuurlijk is het makkelijk om een appel of sinasappel mee te nemen als je een dagje weggaat. Maar goed dan moet je ook een mesje, vork etc meenemen. Tim wil zijn fruit altijd met een vork eten en niet met zijn handen !! Maar goed zoals ik al zei het komt wel goed hoor.
Bakmama, deze tent is idd wat duurder. Wij hebben hem in de aanbieding gekocht voor 1100 eur. Maar goed die hebben we er nu al uit, want als we op de camping waar we nu gaan staan een sta caravan hadden geboekt dan waren we al ruim 1500 eur aan huur kwijt voor 2 weken. Ik vind het fijn dat het een lekker grote tent is. Wil niet dat je hutjemutje op elkaar zit als het slecht weer is en je moet in je tent blijven s’avonds. Verder wil ik er ook gewoon in kunnen staan etc. Vandaar zo’n luxe tent.
Tja, het enige wat ik niet fijn vind is s’nachts naar het toiletgebouw lopen om te plassen. Ik moet namelijk altijd wel s’nachts, maar gelukkig is het gebouw dichtbij. En tja of je nu doucht in je eigen caravan of dat je een paar stappen moet lopen, dat maakt me echt niet uit. Verder vind ik het erg gezellig met zijn allen op een veldje te staan. Heb het idee dat je in een sta caravan toch veel minder contact met andere mensen hebt. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind het toch gezelliger.
Verder zie ik niet in waarom je met kinderen niet in een tent kunt slapen. Aan beide zijde van de tent kan ik een raam openritsen zodat het lekker door kan luchten. Airco met kinderen is ook niet altijd alles en thuis hebben we tenslotte ook geen airco en is het soms ook erg warm op zijn kamer.
Een vouwwagen of caravan vonden we veel te duur en die moet je ook nog eens het hele jaar ergens stallen. Wij hebben nu een ski koffer gekocht voor op het dak, zodat daar de tent in kan. Verder hebben we ook een 2 pits gastoestel gekocht voor in de tent, zodat ik gewoon kan koken.
De sta caravan waar jullie trouwens in zaten vorig jaar ziet er erg mooi uit bakmama. Wij zaten vorig jaar in Zuid Frankrijk en hadden er toen ook een gehuurd.
Danielle, hele fijne vakantie!
Groetjes,
Sandra