Hoe dom kun je zijn

Woensdag is de enige dag dat morgan haar vaste leidsters er niet allebij zijn en dan is er wel een vaste leidster die alleen op woensdag staat, maar men oh men hebben wij wat te stellen met haar. Heb ik eerst 5 keer aan moeten geven op de donderdag dat morgan op woensdag thuis was gekomen met een maatje 6 luier. En nu had ze vandaag der reservekleren aan omdat de woensdagleidster vergeten was of Morgan nou vanmorgen een luier aan had dus had ze haar na de plasronde maar geen luier aan gedaan. Echt morgan is amper zindelijk. Ze heeft een paar keer op goed geluk op het kdv op de wc geplast, maar verder taalt ze er niet eens naar laat staan dat ik haar zonder luier naar het kdv zou sturen. Ben ik nou de enige (naast pappa) die dit puur onnadenkend vind???

Groetjes,

Michèle

Onnadenkend en slechte communicatie onderling. Even aankaarten?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Morgan der hoofdleidster heeft het al met pappa besproken en Mervin zei al het lijkt mij eel erg sterk dat morgan zonder luier naarhet kdv gekomen was. Dus ik kijk morgen even maar hij heeft het in princiepe al besproken.

Groetjes,

Michèle

Vind het gewoon slecht. Er is toch een overdrachtsmap? Of hoe ze het ook maar doen op een kdv.

Zou het zeker nog een keer aankaarten.

Dan maar hopen dat het niet weer gebeuren zal.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Pjukje, overdracht is prima maar als zij niet snapt dat morgan nog een luier draagt dan weet ik het ook niet.

Groetjes,

Michèle

Tsjee ik vind dat behoorlijk slecht hoor… Als je een luier af doet snap je toch ook wel dat er weer 1 om moet? Raar hoor… Zoiets vergeet je toch niet?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Lijk mij ook niet goudvisje, maar ik ga het toch nog een keer aankaarten vanmiddag. Mede ook omdat het tijdens het eten gebeurd is dus morgan zich doodgeschaamd moet hebben omdat alle kindjes het zagen.

Groetjes,

Michèle

Jeetje dat is ook nog behoorlijk lullig zeg… Wat sneu voor Morgan… Hopelijk is ze niet uitgelachen ofzo…

och wat vervelend. de arme schat heeft zoiets van: huh een natte broek?!
belachelijk echt. ja tuurlijk is dit on-nadenkend. waarom schrijven ze die dingen iet gewoon op die je doorgeeft??? dat het 1 keer vergeten wordt ok. maar haar al zonder pamper laten rondwieberen. djeuzus

Ik heb morgan vanmiddag zelf gehaald en haar hoofdleidster gesproken die er gisteren ook was. Ze sprak mij zelf meteen aan. Ze zei wat was dat nou gisteren. Dus ik zeg ja dat wilde ik jou ook vragen. Ik schijn een luier vergeten te zijn. Ja zegt ze dat vind ik niks voor jou. Ik zeg dat is ook niks voor mij want ik was hem niet vergeten. Dat dacht ik al zei ze maar ja ik wilde het toch even vragen. Ik zei dat ik best wel boos was gisteren. Eerst dat gedoe met maatje 6 en nu dit. Ze snapte me helemaal en we houden het er voor nu op dat het een incident is geweest. Maar ze zal er strak op toezien dat het een incident is. Gek genoeg is de ‘schuldige’ leidster al heel lang werkzaam daar dus geen duffe stagaire of zo. Het is overigens tijdens het fruit eten gebeurd dus toen morgan zei dat ze nat was dachten ze eerst dat ze haar limonade gemorst had dus niemand van de kindjes had door dat ze in der broek geplast had gelukkig en ze is niet gepest of geplaagd gelukkig.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad wel heel erg dom en vervelend dat dit gebeurd is. Ze weten toch wel wie er zinderlijk is en wie niet en of ze een luier aan had of niet. Hoop voor jullie dat dit niet nog een keer gebeurd.

Groetjes,
Sandra

Gelukkig maar dat de andere kindjes niks door hebben gehad, daar ben ik blij om. En fijn dat de hoofdleidster het in de gaten gaat houden en dat ze je volkomen gelijk gaf.