Hoe doen jullie dat toch?

Hoi Hoi.

De meesten van julie hebben allemaal leuke foto’s en plaatjes en van die hoe je noem je het??.. ik noem het maar even groei meters.

Ik een leek op de computter vind dat zo leuk staan en vraag me nu af hoe jullie dat toch doen?
Want ik kom niet verder met een foto aan de zijkant.

groetjes marianne

Die groeimeters zijn tickers of banners en kun je op verschillende sites zelf samenstellen. Als je dan vervolgens de code kopieert kun je ze in je profiel erbij zetten.

En als je dan deze link heb moet je die dan elke keer bij je verhaaltje plaatsen?
En wat is de site waar ik zou kunnen kijken?

Groetjes Marianne

Nee je hoeft die link niet steeds opnieuw te plaatsen als je hem in je profiel erbij zet als onderschrift.
En je kan hier bij de meesten zien waar ze de tickers vandaan hebben ( staat er in het klein bij ), anders misschien eens effe tickers intikken bij google.

Ik zal het even proberen alvast bedankt!

Succes!!
We zijn benieuwd naar het resultaat!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Ik heb zo’n site gevonden maar echt lukken wou het net dus ik zal mijn man morgen even lief aan kijken die weet vast wel hoe het allemaal werkt.

groetjes marianne

Als het niet lukt geef je maar een gil

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik heb een site gevonden met deze tickers en heb een leuke gemaakt ik moet nu alleen nog even uitvogelen waar ik hem in mijn profiel moet plaatsen.

Die kun je gewoon als handtekening toevoegen in je profiel.
Die vind je onder je gegevens als naam enzovoorts.
Wanneer je de ticker(s) toevoegt, moet je die wel even tussen [img][/img] zetten. Zonder de sterretjes natuurlijk.
Mocht het je nog niet lukken horen we het graag…

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

Hallo.

Ik heb vanmiddag een aantal keer geprobeert de groeimeter onderaan in beeld te krijgen, maar zoals je ziet is het me nog steeds niet gelukt.
ziet iemand wat ik fout heb gedaan?

Groetjes Marianne

effe voor je testen

Gewijzigd door - Assie op 15 Nov 2005 14:39:22

In je profiel, zet je bij je handtekening deze link
[img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1121177460/6/1/1/255/165/165/0/148/206/ruben.png’[/img]
( alleen sterretjes effe weghalen in de [*/img]
Dan effe oke of bevestigen onderaan die pagina.

Gewijzigd door - Assie op 15 Nov 2005 14:46:31

Nou even proberen of het nu lukt.

hey hij doet het :d oh… wat leuk nou vergeet ik nooit weer hoe oud hij nu PRECIES is.
allemaal bedankt!!!

groetjes marianne

Goed werk Marianne!
Al doende en met een beetje hulp van de andere dames is het toch weer gelukt
En jawel alweer een tevreden ikkebenner

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)