Wat voor hobby’s hebben jullie zoal?
Hobby's
Tja genoeg, maar tijd ervoor…
Ik hou ontzettend van koken en bakken, ook begin ik langzaam handiger te worden in naaien (ben heel langzaam bezig een deken te maken van Jada’s oude kleding) Verder vind ik tuinieren ook leuk, maar nu er eindelijk vruchten te zien zijn heb ik het een beetje laten afweten. Wel eten, maar niet werken. Verder hoop ik binnenkort te gaan beginnen met mozaik, maar dat is nog toekomstmuziek zeg maar!
Ik lees, kook, bak, maak 3-D kaarten (net mee begonnen), films kijken maar net als malawimamajada niet altijd de tijd.
Groetjes,
Michèle
@ Bakmamma hoe kom jij aan zoweel tijd met die ukken om je heen?? Ik heb met morgan thuis echt geen tijd hoor, of eigenlijk niet de rust want die gunt ze me niet dan.
Groetjes,
Michèle
Ja oke zo die ik het ook met morgan al bak ik minder taarten. Slecht voor mamma en voor een ander bakken zelf niet eten kan ik niet.
Groetjes,
Michèle
Sieraden maken (al is dat inmiddels meer werk geworden ipv hobby haha), en daarbij nu ook edelsmeden.
Verder breng ik nogal wat tijd achter de computer door ikkebennen hahaha
Met de kids moet ik eerlijk zeggen dat ik niet heel veel obbymatige actie onderneem maar wel regelmatig naar speeltuin/(mini)attractiepark enzo
ik heb niet veel hobbies… maar ik lees mezelf suf, lichtelijke obsessie…
ik bestudeer de boeken over de tudors…en alles wat er los en vast zit wat ermee te maken heeft, allemaal in het engels dat wel…
en in mei mag ik mijn obsessie weer van dichtbij meemaken ga ik lekker naar london, het tudowwalhalla wat mij betreft, lekker de kastelen van hendrik bezoeken en dat soort dingen…
Pippy is geboren 17.07.2009
Baal jij ook zo dat nonsuch niet meer bestaat Sugars. Enne zo wil ik nog een keer naar tintagel.
Groetjes,
Michèle
Mijn hobbies:
Lezen,
Hobo spelen,
Muziek luisteren,
Koken/Bakken,
Fietsen en Wandelen,
Motorrijden (tegenwoordig maar een paar toertochten per jaar, naast woon-werkverkeer),
Sauna,
M.
ik lees graag, doe keramiek schilderen (klinkt suf maar is erg leuk, maak echt leuke spulletjes) verder schrijf ik af en toe wat, maar mijn zoontje is tot nu toe mijn grootste (en meest tijdrovende) hobby…
groetjes
Ineke
ik heb niet echt hobby’s, maar het leukste om te doen vind ik stappen, winkelen, terras pikken, tv kijken, sudoku. lezen. Ik vind het eigenlijk het leukste om sociaal bezig te zijn, dus met vriendinnen/familie iets leuks doen of gewoon bakkie koffie ofzo. En natuurlijk leuke uitstapjes met mijn zoon maken of lekker in de tuin zonnen of zwemmen…
22-12-2009 colin geboren
@ michele, ja natuurlijk baal ervan als een stekkert… maar ja nie alles blijft zo lang goed zeg maar…
mijn moeder is wel naar cornwall geweest, super vet hoor, die foto’s zijn ook echt kei mooi !
Ik heb nu voor mijn bezoek naar Eton College gemailt… (super mooi gebouw), en daar hangt ook nog een schilderij wat we al een tijdje aan het zoeken zijn, van de 2 prinsjes die zijn vermoord in the tower, wij alle museas’ gestalkt (me ma en ikke) hangt dat daar in de kantine, dus nu heb ik geregelt, dat wij daar ff rond mogen dwalen, super hoor, die mensen mailen gewoon terug hahahhaa
Pippy is geboren 17.07.2009
Hihi, ik vind het wel grappig… Mijn hobby, pas na half 9 als mijn oudste op bed ligt. (ze is 3,5 en waarom ze zo laat er in ligt is een verhaal apart) dan gaat de xbox aan! En dat vind ik wel grappig, tot nu toe hoor ik bijna geen enkele mamma zeggen dat ze lekker aan het xboxen is! hihi… Wat ik ook graag doe is bakken met de oudste! Van taarten tot cup-cakes als we er maar vies van worden en het lekker smaakt!
mijn hobbies: dagjes uit (van de bioscoop naar de dierentuin. echt heel gevarrieerd), lezen, tv kijken, af en toe een spelletje playstation met mijn vriend… ikkebennen, hyven en jullie gaan het misschien gek vinden maar ik vind stofzuigen eigenlijk best wel leuk sinds we de nieuwe stofzuiger hebben hahaha!
mijn hobbies met rico; dagjes uit, voorlezen, in de zandbak spelen, schommelen met rico, samen op de bank hangen en tv kijken, kleuren.l
Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Apr 2011 16:49:45
quote:
Hihi, ik vind het wel grappig... Mijn hobby, pas na half 9 als mijn oudste op bed ligt. (ze is 3,5 en waarom ze zo laat er in ligt is een verhaal apart) dan gaat de xbox aan! En dat vind ik wel grappig, tot nu toe hoor ik bijna geen enkele mamma zeggen dat ze lekker aan het xboxen is! hihi... Wat ik ook graag doe is bakken met de oudste! Van taarten tot cup-cakes als we er maar vies van worden en het lekker smaakt!
haha sterker nog, papa EN mama zitten hier te playstationnen als rico in bed ligt.
weet je wel spel? tekken 5 of GTA hahhahahaha
Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Apr 2011 16:50:05
o ja was ik idd vergeten, ik zit ook veel op de WII of Nintendo DS… Helemaal niet raar hoor!!
22-12-2009 colin geboren
Haha… grappig… verborgen hobby… wij spelen toch heel graag en vooral ik, Call of duty… echt van die hele vriendelijke oorlogsspellen… hahaha… gezellig eerst overdag met kids bakken en de speeltuin enzo, en dan 's avonds als de kinders slapen, gaan pappa en mamma los! hahaha
@Leetjepeetje: hahahhaa, ja echt he zo verantwoordelijk als we doen als de kinderen erbij zijn, zo kinderachtig en vechtlustig als ze te bed liggen, en wij gaan los op grand theft auto en tekken 5 hahahaha lol!!