Hmmmmm

na de school vakantie gaat jordy naar de psz… ik zelf heb er erg moeite mee maar weet dat het voor hem echt heel goed zal zijn… ben vandaag ff wezen kijken erg gezellig en leuk, heerlijk de ruimte en lieve mensen daar.

maukie is bij de dierenarts morgen voor 12 uur weten we meer ff af wachten dus…

Tries

Liefs Tries

spannend hoor psz vond het ook eng kaitlyn weg te brengen en vooral datze ook zo huilde me hartje brak hoor

maar nu gaat het goed nog wel ff dat ze denkt nee wil bij mama zijn maar huilen is er gelukkig niet meer bij

ze schijnt nu ook goed mee te doen en vanmorgen zat ze het afscheid liedje te zingen hahha zo lief

ene wat heeft maukie

groetjes bianca

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoop dat het meevalt!

Lucas kan helaas nog lang niet naar de psz, maar die gaat nu alvast naar peutergym. Is ook errug leuk!

Toch leuk om te zien dat hun wereldje stukje bij beetje wat groter wordt.

Groetjes Miriam

Maukie weer een apart verhaal, ze hebben het nog nooit mee gemaakt tis een soort lies breuk maar dan van de darmen, toch wel ernstig want er is wel een oparatie wat zou kunnen helpen maar is heel moeilijk en zou ik amsterdam gedaan moeten worden en kost onwijs veel geld zonder dat ze weten of het gaat helpen en of dat ze misschien in de nacose blijf. we hebben er voor gekozen haar straks op te halen ze krijgt medicijnen zodat de onlasing dun blijf, dan maar afwachten… hopelijk helpt dit…

Tries

Liefs Tries