Vanaf welke leeftijd horen ze dit te doen. J wilde me vandaag iets laten zien. Gaat ze echt een stuk of 10 meter hinkelen op 1 been en nog stabiel ook! Ik stond wel even te kijken!
Vanaf welke leeftijd horen ze dit te doen. J wilde me vandaag iets laten zien. Gaat ze echt een stuk of 10 meter hinkelen op 1 been en nog stabiel ook! Ik stond wel even te kijken!
Ja vond het ook best knap! Hihihih ben zelf namelijk heel slecht in hinkelen! Bedankt, fijne site ook!
ow wat knap van J!! ik kan zelf ook niet echt goed hinkelen… (wat een woord trouwens he …) ik hinkel drie keer, en dan raak ik al uit balans…
super goed dus hahahahaa!!
Pippy is geboren 17.07.2009
Wat knap zeg!!!
Kan je leuke spelletjes mee doen
@Mriek: Handige site! En ik zie dat Seth helemaal niet laat is met springen Eerder vroeg, aangezien hij het nu 2 weken doet en zelf van de trap af springt, haha.
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 06 Apr 2011 20:49:55
Graag gedaan, is zeker een leuke site. Ik zie wel dat Erik motorisch niet de rapste is, da’s wel een beetje jammer Ach ja, dat wist ik al. Gelukkig is het qua praten een rappe. Vanavond had 'ie weer iets nieuws, hij vroeg bij alles (klerenkast, handdoek, etc.): “Wat is dat voor ding?” Ik moest zo lachen, zal 'ie wel op het kdv hebben opgevangen. Maar goed, ik dwaal af
Groetjes,
M
Wat toevallig, Seth vroeg bij oma vandaag bij alles: Dat dan? oftewel: Wat is dat dan? haha.
Zouden ze gebeld hebben?
Liefs, Anne
Aaaah wat supergaaf!! Hinkelen is hartstikke moeilijk man Super knap dat ze dat zo kan en zo lang ook
Heel erg goed!!
@Mriek: Wauw wat een gave site Sylvie kan al dingen die bij 15e-16e maand staan en ze is net 1
Ze zit vaak gehurkt te spelen en als ze loopt staat ze zomaar stil, heeft ze totaal geen problemen mee
Ze zit al heel lang met goed evenwicht. En ze loopt zelfs met handjes naar beneden en draait wel op dr heupen
Wat grappig zeg
Jammer dat de spraakontwikkeling er niet bij staat want daarin loopt ze totaal niet voor Haha
Maar jeetje als je dit allemaal zo leest, wat ben ik dan ook supertrots op Sylvie
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
@Anne, misschien wel Grappig, misschien was het wel een goede dag om nieuwsgierig te zijn
@Hanna, logisch dat je dan trots bent. Nou is Sylvie motorisch gewoon ook voor, hè? En bij haar de spraak weer niet; bij Erik dus precies andersom. Grappig.
Groetjes,
M
@Mriek: Ja haha grappig is dat he Maar nu ze kan lopen begint ze gelukkig wel wat meer met praten. Echt zo van nu kan ik dit dus nu dat maar
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
@Mriek; Hier heeft het zich gewoon voortgezet vanochtend, heb denk al 6x uitgelegd wat iets was Dus, een nieuwe fase is weer aangebroken, de waarom, alleen dan in: Dat nou??
haha
Liefs, Anne
@Hanna, ze heeft nu tijd om zich op het praten te richten Ben benieuwd hoe vlot ze zich daarin gaat ontwikkelen.
@Anne, echt? Ik vind dat wel schattig. Maar lijkt me ook wel irritant, hihi.
Groetjes,
M
Ik vind het ook wel grappig hoor, maar soms denk ik: Volgens mij weet je dondersgoed zelf wat dat is
Ach, hij is in ieder geval geïnteresseerd.
Liefs, Anne
En daar gaat het om; daar leren ze van, tenslotte. Dat moeten we onszelf maar voorhouden
Groetjes,
M