EINDELIJK is de dag aangebroken…gisteren zei hij het bij mijn ouders wel een keer vluchtig dus het was al grappig maar ik dacht, zal wel weer een oepsje zijn
maar vandaag de hele dag papa zeggen! 9 van de 10 keer zegt hij het met een exorcist/robot stemmetje (waarom doet ie dat toch??) of hij fluisterd het. alsof hij er moeite mee heeft normaal papa uit te spreken haha!
maar ik vind het HEERLIJK zooo blij!!
hij kon papa zeggen toen ie 6 mnd was.
toen ie 8 mnd was zei die mama, en toen zei hij tot nu toe geen 1x papa meer.
verder noemde hij echt iedereen mama, zelfs mensen in de winkel vooral dan de vrouwen met donker haar haha.
jaaah en mama moest s’ochtends altijd naar meneer toekomen, misschien zegt ie nu wel papa ipv mama, haha kan ik tenminste zeggen: ja rijco ga jij maar, nu wil ie dat jij komt ipv altijd mama
Hij zegt PAPA!
Oh super
En papa? Die zal ook wel apentrots zijn zeker?
Wat leuk dat hij het nu zegt he
En hier ook eentje die af en toe ze zit te fluitsteren, haha
Liefs
Tanja
ja echt fijn he!
en het is niet iets eenmaligs denk ik want vanochtend pakte papa rico uit bed en hij werd dus verast met een NIET robot/exorcist achtige "papa"
hij zei het gewoon normaal zoals hij mama zegt, en hij riep de hele tijd door: papaaa papapaaaaaaaaaaa papa!!!"
zo fijn!
Wat super dat hij papa kan zeggen. Mama kon Tim al heel snel zeggen, maar papa duurde ook heel erg lang. Heerlijk dat hij nu mama en papa kan zeggen. Toch ook erg leuk voor papa.
Groetjes,
Sandra
@Sandra: ja juist dat was hier dus ook zo.
hij zei al met 6 mnd papa, maar toen ie 8 mnd was en mama zei was het papa zeggen afgelopen.
nu doet ie het dan toch weer echt heel leuk en papa is zoooo trots, heb m nog nooit zolang met rico bezig gezien,
dan weer op de grond, pakt ie m weer op gaat ie weer knuffelen,
dan meteen even bankhangen samen
dan HUP weer samen op de grond haha echt superlang achter elkaar ik vond het echt leuk om te zien