Hallo,
Ons zoontje Tigo van 8 maanden wil sinds een paar dagen vrijwel niets meer drinken, maar dan ook echt helemaal niks. Geen melk, geen water, geen thee, geen diksap en zelfs geen siroop of suikerwater (ik ben er absoluut geen voorstander van, maar je moet toch wat…) we hebben al vanalles geprobeert allerlei flessen, tuitbekers, pipet, gewone bekers, de hele dag door kleine beetjes (werkte al helemaal niet, hij werd helemaal gek van mij)…bij voorbaat duwt hij het al weg, als hij 100 ml per dag drinkt dan ben ik al blij… We doen nu dan ook extra water bij zijn fruit en groente en we dopen zijn brood in de melk (maar dan wil hij het soms ook niet
)
Gelukkig plast hij wel (niet zoveel als eerst, maar hij heeft regelmatig een plasje in zijn luier) en hij heeft met poepen gelukkig ook geen last… We zijn al bij de dokter geweest, ook omdat hij veel hoestte en koorts enzo had, hij heeft een puffer en antibiotica gekregen. Maar nu is de koorts weg en is hij weer actief (hoesten en zagen nog wel), maar drinken ho maar. Gelukkig geen uitdrogingsverschijnselen, maar we houden het scherp in de gaten.
Ik hoop dat het te maken heeft met een sprongetje o.i.d. en dat het snel weer over is. Iemand ervaring hiermee of een gouden tip???
Groetjes Verna