Hij staat

onze boom, het was best een onderneming want volgens mij zijn overal de kerstspullen op de bon. Echt wat een armoeder op de kerstafdeling van de V&D. We zijn maar naar de bijenkorf geweest. Is ook meteen de eerste en laatste keer dat de bijenkorf zo;n bedrag aan me verdiend heeft hoor, maar ja alles was gesneuveld toen dus we ‘moesten’ wel. Lampjes moesten we naar een andere winkel en de slingers ook weer. Maar we hebben alles en hij staat. Morgen alleen wat lint halen voor de ballen die over waren zeg maar dan ga ik daar nog wat leuks mee doen

Groetjes,

Michèle

Lekker bedrag hè als je alles in 1 keer moet aanschaffen Ik heb altijd onbreekbare ballen en die zijn nog wel te betalen. Want ik wil om de paar jaar nog wel eens an kleur wisselen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nee ik heb een mannetje die alles echt wil zeg maar, maar we hadden er al rekening mee gehouden dus we wisten dat het kwam en het kon ook dus. Maar inderdaad ben ik blij dat het volgend jaar alleen de boom in zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Leuk dat hij weer staat! Hier ook, gister gehaald.

Wat betreft Kerstbomen ben ik nogal uuhh…anders denk ik. Wij hebben nu ene boompje van ongeveer 1.20 meter, beetje scheef op een tafeltje, met een kluit. Er zitten wat lampjes in, een te korte slinger die de helft van het boompje versierd en heel veel verschillende ballen. En veel foute frutsels. Alles glimt en schittert, en de onderste laag mocht Nora met ‘sneeuwballen’ (van die pluizige onbreekbare ballen) versieren, dus die hangen allemaal op een kluitje! Ik ben er zeer tevreden mee. Stiekum vind ik kerstbomen namelijk best wanstaltig, dus als je dan probeert stijl aan te brengen, worden ze daar naar mijn idee niet beter op. Deze is dus heerlijk overdone, met allerlei verschillende stijlen en frutsels. Toch leuk om weer een boom te hebben.
Nora zingt heel de dag oh denneboom en vindt em heel mooi!

Maar wat ga je met de reserveballen doen?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Haha,
Leuk…
Wij moeten er nog aan geloven…
Wilde het 7 dec al doen…
Maar ja druk druk druk!!
En nu is de dag ook al weer voorbij.
Wilde dit jaar ook andere ballen, maar gaat helaas niet lukken…
Centen kwestie… Had van die moooie oranje gezien…
I love orange!! Is Glenn zijn geboorte kleur…
Wij hebben een coppelmans hier zitten en die heeft elk jaar een kerst show.
Geweldig om te zien, Glenn vond het ook super, al die verschillende kleurtjes en lampjes…Leuk hoor!!
Wij moeten dus nog… Maar wanneer!! Ik weet het niet…
Groetjes Kristine

@ Liske, ik haal straks lint en dan hang ik de per 3/ 4 aan een lint van verschillende maten en dan aan de muur en aan het plafond.

@ Kristine ik had helemaal geen ballen meer…

Groetjes,

Michèle