Hij praat me na! Ja echt!

Echt waar! Lucas praat ons na! Hij is dus sinds gisteren helemaal weer beter en ineens praat ie me na! Hij lag op mijn bed en naast mijn bed hangt een paardenschilderij, niet eens mooi ofzo, maar was vroeger paardengek en dat kocht ik van mijn 1e zakcentjes, dus dat ding verhuist altijd weer mee. Lucas wijst er naar en ik zeg nog half slapend, ja das een paard. Zegt ie ineensaard. Dus gelijk wakker, zeg ik nog eens, waar is dan het paard? Draait ie zich om en wijst er naar! Oooooh ikke blij joh!!! Hij zei me niet alleen na, hij snapte het dit keer ook echt! Willen jullie wel geloven, dat dit de aller eerste keer is, dat ie die connectie ergens mee maakt?? En zo gaat het plotseling de hele dag door! Al 2 dagen dus. Billen, Cacas (Lucas), papa (en dan ook echt dit keer papa bedoelen ermee), boom, mooi, brood, ja, en nog wat meer allemaal. En dat in 2 dagen tijd… Nou zijn we weer blij mee hoor. En de loopauto snapt ie ook sinds die 2 dagen ineens! Klinkt stom, maar ik geloof dat het toch ergens wel goed geweest is, dat ie ziek was ofzo. Niet die pijn, maar er is wel een giga ommekeer hoor! Misschien kwam het sowieso wel, maar ja, nu zit ie weer goed in zijn velletje he. Alleen het lopen, gaat nog steeds niet soepel en sporadisch, maar ach, hij kan het, daar gaat het om. 18 1/2 maand is ie intussen. En oei oei, wat zijn we weer trots. Uiteraard ook op Veronica, die dus de populairste jonge dame op de psz is. Hahahaha. Best grappig hoor, om te zien, ze drommen echt om dr heen, de jongens en meisjes daar. De een roept nog harder om Veronica dan de ander. Zo grappig om te zien. Zo was ik dus niet he vroeger hahaha. En Marcel? Die weet het volgens mij niet eens meer. Haha.

Dames ik ga weer ff verder.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hier spreekt een ware trotse moeder volgens mij!! hahahahah

Jaaaaa, goed zo. Lucas hier zei eerst tuta ipv lucas. Was ook zoooo lief! Maar die klets inmiddels steeds meer de oren van mijn kop (soms wordt ik er gek van )

Ga zo door Lucas, dan wordt mama nog trotser op je.

Groetjes Miriam

kan iemand Sofie leren ,om Sofie te zeggen ze praat alles na behalve haar eigen naam(en luisteren naar haar naam wordt ook steeds moeilijker)

Kussies

Ja, maar dat probleem heeft niet alleen Sofie. Lucas kan zijn naam dan wel zeggen, maar er naar luisteren doet hij ook niet!
Kids

Groetjes Miriam

Leuk joh !! Kan niet wachten tot Stephan ook zo lekker gaat kletsen. Hij is nu bijna 18 maanden (over 2 dagen) en hij begrijpt wel al veel. Als ik bijv. zeg: waar is dit of pak eens dat, dan begrijpt hij heel goed waar ik het over heb. Da’s al hartstikke leuk. Zo heb je voor je gevoel weer NOG meer contact met zo’n mannetje.
O ja, dat van die loop-auto snapt hij ook trouwens opeens sinds een dag of 3.
Hij weet alleen niet hoe hij erop moet rijden en wordt ook kwaad als ik hem er soms op zet, hahaha!!

Groetjes, Bianca

Jordy kletst ook lekker maar over het al gemeen turks of zo kari tiri popp ratie kakakaiiiwwjs

zoiets de heledag gaat dat zo, en dan soms komt er een woordtje voorbij dat dan op nerderlands lijkt hahaha

Liefs Tries

weet je wat je niet moet vergeten? het op nemen op een bandje is erg leuk voor later peet heeft van zich zelf ook zo’n bandje om te gieren echt waar

Michaëla die zegt soms net iets teveel haha Wel heeel gezellig hoor zo’n lekkere babbelaar in huis. En Mo het lopen met Lucas komt ook helemaal goed hoor, je ziet hoe hard hij nu ineens begint te babbelen, zo hard gaat het straks vast ook met het lopen. Hij’s zo’n cool ventje …
Liefs Carolientje