Echt waar! Lucas praat ons na! Hij is dus sinds gisteren helemaal weer beter en ineens praat ie me na! Hij lag op mijn bed en naast mijn bed hangt een paardenschilderij, niet eens mooi ofzo, maar was vroeger paardengek en dat kocht ik van mijn 1e zakcentjes, dus dat ding verhuist altijd weer mee. Lucas wijst er naar en ik zeg nog half slapend, ja das een paard. Zegt ie ineensaard. Dus gelijk wakker, zeg ik nog eens, waar is dan het paard? Draait ie zich om en wijst er naar! Oooooh ikke blij joh!!! Hij zei me niet alleen na, hij snapte het dit keer ook echt! Willen jullie wel geloven, dat dit de aller eerste keer is, dat ie die connectie ergens mee maakt?? En zo gaat het plotseling de hele dag door! Al 2 dagen dus. Billen, Cacas (Lucas), papa (en dan ook echt dit keer papa bedoelen ermee), boom, mooi, brood, ja, en nog wat meer allemaal. En dat in 2 dagen tijd… Nou zijn we weer blij mee hoor. En de loopauto snapt ie ook sinds die 2 dagen ineens! Klinkt stom, maar ik geloof dat het toch ergens wel goed geweest is, dat ie ziek was ofzo. Niet die pijn, maar er is wel een giga ommekeer hoor! Misschien kwam het sowieso wel, maar ja, nu zit ie weer goed in zijn velletje he. Alleen het lopen, gaat nog steeds niet soepel en sporadisch, maar ach, hij kan het, daar gaat het om. 18 1/2 maand is ie intussen. En oei oei, wat zijn we weer trots. Uiteraard ook op Veronica, die dus de populairste jonge dame op de psz is. Hahahaha. Best grappig hoor, om te zien, ze drommen echt om dr heen, de jongens en meisjes daar. De een roept nog harder om Veronica dan de ander. Zo grappig om te zien. Zo was ik dus niet he vroeger hahaha. En Marcel? Die weet het volgens mij niet eens meer. Haha.
Dames ik ga weer ff verder.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo