kan lopen!!! Weken lang bleef het bij 3 aq 4 pasjes maximaal, wat hij los stapte. Meer deed hij niet. JE zage lke keer wel kleine verbeteringen, maar het choot niet op. Heeft wel zeker een maand geduurt. Afgelopen maandag avond (pinksteren) waren we lekker aan bbq-en, en Bo wilde de hele tijd stappen, met de bezem, die mama dan ook moest vasthouden. Dit een tijdje gedaan, totdat ik geen zin meer had. EN in keer, op eens, zonder waarschuwing, stapt onze vent vanuit de achterkant van de tuin, helemaal naar de achterdeur (meter of 15) !!! wij helemaal hysterisch , gezegd tegen hem dat hij zo super stoer is, en zo knap dat hij al die stapjes kan zetten!! Groot appalaus, en meneer vond het geweldig!! Dinsdag echter, op het kdv , heeft hij niet gelopen. Maar hij heeft ze voor de gek gehouden, want in de avond thuis, deed hij niet anders!! En woensdag overdag ook, en gisteren!! Gisteren ook op het kdv omdat hij daar evenmet mij was, omdat de school fotograaf er was!! hij blijft lekker lopen, en je ziet ook dat hij er plezier in heeft!!
EIndelijk, ons ventje loopt, en owh, owh, owh, wat besef ik nu opeens hoe snel die tijd gaat, vorig jaar was hij vandaag precies 6 maanden, en hij kon eigenlijk nog niks, niet rollen etc. Zijn eerste tandje kwam vorig jaar door op deze dag. EN nu, een jaar later, 1 jaartje maar, en hij heeft bijna alles van zijn gebit, hij rolt, kruipt, zit, en loopt!!! Onvoorstelbaar zeg!!
liefs woezel