Hij komt vooruit!

Hoi meiden,

Wil even wat met jullie delen. Was vanochtend met Dani op het kleed aan het spelen en zoals altijd rolt hij dan op zijn buik, kan een rondje draaien en begint dan te spartelen, omdat hij zo graag vooruit wil. Boos dat hij dan kan worden. Maar vanochtend…kwam hij ineens vooruit!!!

Eerst probeerde hij het op het speelkleed. dit is een soort tapijtstof, dus wel stug, dus lukte maar een heel klein beetje. even op de houtenvloer geprobeerd en ja hoor hij kwam vooruit. Het is geen kruipen, maar hij trekt zich zelf vooruit met zijn handjes. Die plaatst hij voor zich en trekt zich dan op. Soms komt hij helemaal omhoog en glijdt dan weer naar achter (hij vergeet dan zijn handjes te verzetten, haha). Ik moest hem al een paar keer bij het tafeltje vandaag halen.

Je kan merken dat hij het nog maar net ontdekt heeft, want het gaat nog een beetje onwennig, maar ik hoop dat hij dit door blijft zetten. Hij had er in ieder geval heel veel lol mee. Ben zo trots!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bereid je dan maar vast voor op een goede workout. Als ze dit doorhebben zitten ze zo overal en jij maar rennen en vliegen Oh ja nee is hier erg grappig op het moment dus kan zijn dat als jij nee zegt je hard uitgelachen wordt…

Groetjes,

Michèle

ow das binnen no-time wat michèle zegt dan zitten ze overal en nee is alleen maar leuk
Nu dylano kruipt gaat het nog sneller pfffffff

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wilde binnenkort weer beginnen met sporten, maar krijg dus een gratis work-out thuis…

Hier doet Dani of hij Nee nog niet begrijpt. Blijf het maar gewoon volhouden, maar dat uitlachen zal hier zeker ook gaan gebeuren ben ik bang.

wat supergoed! mooi is dat he!
rico wordt inmiddels steeds sneller, vooral als ie iets wil hebben waarvan hij weet dat het eigenlijk niet mag.
dan staat het deurtje open van de snoepkast bijvoorbeeld
dat hebben ze dus echt wel gauw door: hmm zit lekkers in, ERHEEN!!
en dan zie je dat gezichtje, en die ogen die 3x zo groot worden en dan schiet ie vooruit en hoor je allemaal: UH…UH… van inspanning weet je wel
haha
ik lach me rot de laatste tijd alhoewel ik nu wel merk dat de box errug makkelijk is. (vanwege mn vraag of ik m niet beter weg kon zetten)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ooooooooooohhhhhhhhh wat leuk/lief/goed!! Knappe jongen hoor… hier die boy met 11 maanden (vandaag )nog niet hoor…

he wat superleuk joh!!
en idd wat je zegt een gratis workout thuis, wat wil je nog meer haha
hier ook nog lekker rondjes schuiven op d’r buik en naar achter schuiven natuurlijk, maar we zijn wel al een hele stap vooruit ze vind t nou ook echt leuk worden.

liefs,
Rinske

Ja ik kon vandaag aan Dani zien dat hij zich wat langer kon vermaken. Hopelijk gaat dat nu steeds beter.

Ineens gaat het dan wel heel snel hoor. Het echte baby is er nu echt wel vanaf. Al moet ik zeggen dat ik dit wel leuker vind hoor!

Even een off topic vraagje over het slapen. Op 1 of andere manier blijft dat slapen voor mij een punt waar ik me druk om blijf maken. Elke keer als hij korter slaapt dan normaal ga ik me daar druk om maken. zoals vandaag. Vanochtend wel netjes 1,5 uur, maar vanmiddag hooguit 45 minuten (terwijl hij ook weleens 2 uur slaapt). hij ligt nu voor de 3de keer in bed, maar heb het idee dat dit ook een kort slaapje wordt. Aan de ene kant denk ik laat maar. Als hij niet meer wil prima, komt bij een volgend slaapje wel weer goed. Maar aan de andere kant denk ik…ojee als hij maar geen slaap tekort heeft zo en ojee…als het bij het volgende slaapje maar goed gaat. zo stom, maar ik blijf daar onzeker over. Hem overdag huilend in bed laten na 45 heeft gewoon echt geen zin…ik wacht altijd wel even 10 minuten, maar hij wil er dan toch echt wel uit…

Ik moet me er inderdaad ook niet druk om maken…, maar op 1 of andere manier doe ik dat vaak wel. Denk dat dat komt omdat ik met dat inbakeren en rust en regelmaat zo gefocused was op dat slapen en dat ik dat zo belangrijk vond dat dit er een beetje inzit. Zal vanzelf wel slijten en ach ze hebben steeds minder slaap nodig, dus over een paar jaar hoef ik me er helemaal geen zorgen meer om te maken…

Wat goed Saro! Die Dani is een topper!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker