Hij komt, hij komt!

Jippieee, nog 1 nachtje slapen en dan komt Sinterklaas met zijn complete gezelschap. Veronica telt al 5 dagen lang, de nachtjes af! Morgen gaan we hier op de Eemkade kijken, dat ie aankomt met de stoomboot. Amersfoort is trouwens officieel Sinterklaasstad (wettelijk beschermd, jaja). Dus er wordt hier veel aan gedaan. Zo leuk. Van de week, lag ze ´s avonds op bed en toen sprak ze in dr bedje (nietsvermoedend, dat ik dr ook hoorde…). “ik ga nooit meer slapen en ook niet naar bed…NOOIT meer.” Toen was het ff stil en zei ze±" En Sinterklaas vindt dan wel lief!!" hahahahhaha. Ik geef het eerlijk toe, ik heb wel eens gezegd; nou dame, als je zo bezig blijft (als ze echt heel irri deed), dan vindt de Sint je niet zo lief hoor!" Maar ik hoef me er dus niet schuldig om te voelen, want ze weet zeker dat hij haar toch wel lief vindt hahahhaa. Nou we hebben dr zin in en morgenavond, mag het balkon niet op slot! Anders kan Piet niet de schoenen vullen…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ik heb er ook al zin in. Mijn kinderen zijn in Florida geboren en hebben het nog niet zo bewust meegemaakt. Ze kijken er dan ook naar uit. Ze zijn nu 4 en 5 en mogen morgenavond voor het eerst de schoen zetten.

Marty

nee hoor de boot vaart de verkeerde kant op

Kussies

hahaha kimmie maakt kinderen bang hahaha

helaas ze zijn van mij nog te klein het bewust mee te maken maar morgen komt ie op tv en volgende week zaterdag komt ja ja wel kim met de trein naar pijnacker als dat maar goed gaat aahahahahahah

Groetjes Tries

nou de boot vaart echt de verkeerde kant op hoor! enne morgen komt ie wel met de trein hier in hengelo aan

Kussies