Hij is echt zindelijk! Update : poepzindelijk


#1

al vanaf mei bezig, zweet en tranen! op en af… en nu draagt hij al ruim een maand geen pamper meer overdag! En sinds 2…5 week ook buitenshuis zonder pamper. en nu is ie al 2 keer droog op schooltje! ik ben zoooo trots!! hij is gewoon zindelijk!
soms is zn blaas zo vol dan zegt ie: plasje gedaan! denk ik: shoot! en dan is het maar een drupje geweest en dan plast hij dus NIET door, dan heeft ie toch behoorlijke controle nietwaar? en dan zet ik m op het potje en dan plast hij echt veel in het potje! ik ben zoooo blij! het heeft 7 maanden geduurd! enne deze week ook 2 nachten droog gebleven!

Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Dec 2011 15:40:09


#2

Ik ben superblij voor jullie, eindelijk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Wat fijn!!!
Geniet ervan,

Liefs, Anne


#4

ik ben ook zoo blij!! hij doet het zo supergoed!!
maar… na mn bericht ineens een ongelukje, was vergeten af te kloppen geloof ik. haha dat was vorige keer ook zo, vertelde ik tegen miremady dat hij al zolang droog was had ie ineens die dag weer constant ongelukjes. maargoed. ongelukjes kunnen volgens vele nog heel lang duren, maar dat wilde dan weer niet zeggen dat ze neit zindelijk zijn, want dat is ie echt!


#5

Ongelukjes horen erbij hoor. Hier ook nog wel eens, maar neemt inderdaad niet weg dat ze gewoon zindelijk zijn.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#6

joepiee!! haha


#7

Wat super dat hij zindelijk is.

En idd ongelukjes horen erbij. Tim is al meer dan een half jaar zindelijk, maar heeft ook nog steeds ongelukjes. De een heeft dat meer dan de ander volgens mij, maar dat hoort er gewoon bij.

Groetjes,
Sandra


#8

ennuhh nu ook met poepen zindelijk ja hoor!! we hebben hem uitgelegd op schoool dat de plaskaart weggaat, en de poepkaart er voor in de plaats komt (poepkaart haha wat een woord) dus krijgt ie nu alleen nog maar een sticker als hij poept op het potje of wc.
nou dat ging meteen de eerste dag goed en hij is nu ook poepzindelijk
enn dan nog iets, hij gaat nu steeds vaker ZELF naar het potje, dan roept ie ineens: ben klaar! heeft ie geplast. en OOK gaat ie sinds een paar dagen af en toe richting de grote wc, knap!!!


#9

Fijn zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#10

Super joh dat het poepen nu ook goed gaat!

Groetjes,
Sandra